Ik zal het topic hier maar openen; wie houden jullie deze weken extra in de gaten om in je ploeg te zetten? Welke sprinters moeten zeker mee? Bij welke klassementrenner heb je twijfels? Misschien een outsider dat je absoluut wilt hebben?
top of page
Ga naar je live website om deze functie te testen.
Wie staat er op jullie shortlist
Wie staat er op jullie shortlist
23 opmerkingen
Opmerkingen (23)
bottom of page
Evenepoel en Roglic sowieso
Pedersen en Groves sowieso
En dan is het wat kijken naar de puntenverdeling he. Weegt etappewinst (meer sprinters)of klassement (meer klimmers) zwaarder door ...
Ik heb enkele namen staan, die ik nog niet wil prijsgeven ;) , maar ik denk dat de meesten wel weet hoe of wat.
De vraag die ik me stel betreffende het klassement: G Thomas of TG Hart? Wie wordt de kopman? Alletwee nemen lijkt me mss wat moeilijk?
En dan kiezen tussen de bekende namen: zie uitslag TotA :p
Mijn namen die ik het meest interessant vindt; groves, pederse, evenpoe, roglic, vlasov, hart, Gaviria, Albanese, furtunato, ciccone
Mijn zekerheden tot nu toe: Pedersen, Groves, Evenepoel, Roglic, Albanese, Fortunato.
Geoghegan Hart zag er redelijk indrukwekkend uit op de finish gisteren in Tour of the Alps.
Pellizotti en Cunego
Werkt giro manager ook met transfers?
Sws remco en roglic. kdenk dat er th 5 sprints zijn en 8 sprints voor deze die heuvel op kunnen, afwachtten wie allemaal meedoet.
Dus wss wel 6/7 'sprinters'
Enuge zekerheid in me team is mads pedersen als sprinter
Matthews zal ik wss in me team gooien , maar dat kan zoals altijd 2 kanten op met hem
Ik ga ongeveer voor 7 pure klassementsrenners
4 klimvluchters type pinot/buitrego
7 sprinters (3/4 pure sprinters en 3 die ook heuvel op kunnen type pedersen)
1knecht
1 pure tijdrijder
Tijd dat het puzzelen kan beginnen , elke dag koers met inzet drie weken lang fun:p
Btw gogo remco!
Ik kijk vooral uit naar Jan Hirt en Jan Tratnik. Ben eens benieuwd hoe ze functioneren in een grote ronde voor hun nieuwe ploeg.
Ik vond Arensman een sterke renner die voor een top 10 noçtering gat
Als sprinter denk ik dat veel mensen voor Pedersen zullen gaan (wat zeker een goeie keuze is). Maar ik denk ook aan Groves die kan ook een heuvel over en is snel in een vlakke sprint
Voor het klassement zal iedereen die het serieus neemt wel met Evenepoel en Roglic starten.
Verder vind ik het heel moeilijk te voorspellen voor het klassement. Met een goede tijdrit kom je al een heel eind in het klassement. Ik denk dan aan Thomas, Geoghegan Hart, Almeida.
Voor de sprinters neem neem ik zeker Pedersen. Ik denk niet dat hij zal uitrijden maar zal wel punten pakken in de eerste week.
Ik ben ook benieuwd naar de prijzen van Jay Vine en Ben Healy.
Ik denk ook aan namens als Cepeda, Albanese, Oldani en Lafay.
Veel keuzes :D
Ik twijfel wie er door de mand zal vallen van de renners met klassementsambities(almeida, vlasov/thomas ) & what about pinot's laatste grote ronde?