Vlasov is eigenlijk wel één van de topfavorieten voor de derde podiumplaats, maar ik zie hem toch maar in weinig ploegen van in het begin. Gaan jullie hem allemaal intransferen ? of zien jullie hem niet scoren ?
Hij is nogal wisselvallig in grote rondes vind ik. Hij is podiumkandidaat maar dat zijn er heel veel. Er zijn grotere zekerheden van hetzelfde kaliber als hem
Ik had hem heel lang staan maar hij heeft moeten plaatsmaken voor Matthews omdat ik op zeker wil spelen en hem mss transfereren later als hij top 5 staat (1m over nog)
Kan in principe als alles meevalt top 5 en zeker top 10 rijden maar heeft vaak 1 zeer slechte dag in de bergen waardoor hij fameus wat tijd verliest en zijn goed klassement naar de vaantjes is.
Ik had hem vorig jaar in de tour en dat was een goede keuze, maar in deze Giro zie ik hem de eerste 2 weken weinig scoren (lees: top 5-10 rijden).
Hij is ook redelijk duur en heeft me dit jaar nog niet uitermate overtuigd om hem van in het begin te nemen.
Ik neem ook Almeida nog niet mee omdat ik hem ook weinig punten zie nemen in het begin. Ze zijn wel mn top 2 om te wisselen. Heb wel Tao en Thomas, dus een van de 2 zal hoogstwss plaats moeten ruimen voor deze heren.
Ik zie inderdaad ook weinig van de AK mannen veel punten pakken in de eerste 2 weken, maar ik ben in het geheel aan het denken. Vorig jaar had ik 2 teams om eens een tactiek te testen. De ploeg waar ik met "te veel" klassementsmannen was gestart heeft mijn ploeg waar ik echt mee speelde zwaar overtroffen qua punten door de eindafrekening. Hierbij zat er natuurlijk wat geluk omdat ik de juiste klassementsmannen had genomen van de start, maar tog.
Ik heb zo het gevoel dat een top 8 rijder van het AK die je vanaf het begin neemt, meer zal opbrengen dan een vrijbuiter/sprinters.
Raar dat je Tao en Thomas neemt om één van de twee dan te wisselen. Beiden zijn topfavoriet voor de 3e plek, ik veronderstel dan dat je bedoelt dat je één zal wisselen als die niet top 10 staat in het AK ?
Idd. Stel dat 1 vd 2 "slechts 6de of 7de staat en Almeida staat bvb 4de dan is de transfer voor de laatste dag snel gekozen. Als ze beiden 3 en 4 staan heb ik natuurlijk hoeresjance met mn keuze
Hij is een beetje wisselvallig dit seizoen en moeilijk in te schatten qua vormpeil. Voor 8M kan het daarom dus een (te) dure gok zijn en is Almeida denk ik betere keuze. Als hij het toch zeer goed doet kan je hem er alsnog in proberen puzzelen
Hij heeft me dit jaar nog niet kunnen overtuigen ook al een dnf, dan wacht ik liever omdat hij toch een miljoentje duurder is of zelfs 2 miljoen dan sommige renners die ik meer zie scoren.
Omdat ik Almeida meer punten zie pakken in de tijdritten en ze op vlak van kansen op het podium gelijkwaardig zijn. Daarnaast wou ik ook Vine en Ganna in mijn ploeg, beide vrij duur - het is keuzes maken.
Almeida heb ik inderdaad ook hoor, ik denk dat dat een vaste waarde is in quasi elke ploeg. Het verschil is dat jij Vine ( in plaats van Vlasov ) neemt en Ganna.
Hij is nogal wisselvallig in grote rondes vind ik. Hij is podiumkandidaat maar dat zijn er heel veel. Er zijn grotere zekerheden van hetzelfde kaliber als hem
Ik had hem heel lang staan maar hij heeft moeten plaatsmaken voor Matthews omdat ik op zeker wil spelen en hem mss transfereren later als hij top 5 staat (1m over nog)
Kan in principe als alles meevalt top 5 en zeker top 10 rijden maar heeft vaak 1 zeer slechte dag in de bergen waardoor hij fameus wat tijd verliest en zijn goed klassement naar de vaantjes is.
Ik had hem vorig jaar in de tour en dat was een goede keuze, maar in deze Giro zie ik hem de eerste 2 weken weinig scoren (lees: top 5-10 rijden).
Hij is ook redelijk duur en heeft me dit jaar nog niet uitermate overtuigd om hem van in het begin te nemen.
Ik neem ook Almeida nog niet mee omdat ik hem ook weinig punten zie nemen in het begin. Ze zijn wel mn top 2 om te wisselen. Heb wel Tao en Thomas, dus een van de 2 zal hoogstwss plaats moeten ruimen voor deze heren.
Hij is een beetje wisselvallig dit seizoen en moeilijk in te schatten qua vormpeil. Voor 8M kan het daarom dus een (te) dure gok zijn en is Almeida denk ik betere keuze. Als hij het toch zeer goed doet kan je hem er alsnog in proberen puzzelen
Hij heeft me dit jaar nog niet kunnen overtuigen ook al een dnf, dan wacht ik liever omdat hij toch een miljoentje duurder is of zelfs 2 miljoen dan sommige renners die ik meer zie scoren.
Ik ga voor een transfer omdat andere klassementsrenners beter zijn in de tijdritten. Onder andere ook zijn eigen ploegmaat, Kämna.
Staat er in bij mij. Gaat zeker top 5 rijden en misschien wel top 3.