Deze Giromanager is hem voorlopig niet voor mij, sta nu op plek 11.651, maar heb nog 3 transfers over. Ik heb Ganna er niet gedaan voor de tijdrit na het wegvallen van Bauhaus, en dat heeft me ongetwijfeld wat punten gekost. Voor de slotweek heb ik nu iedereen uit de top 6 van AK + Bardet.
Alleen weet ik niet zo goed wat ik moet doen met de resterende transfers. Ik heb nog geen Zana, Fortunato, Rubio en Baudin. Ik heb ook echt geen flauw idee hoe ze zullen presteren in de slotweek, wat zou ik het best doen? Moet ik JP Lopez of Merlier eruit halen, ook al zijn er nog 2 sprintritten? Zou zeker en vast nog Groves erin willen doen voor Bauhaus (heb 1M budget over).
Tips zijn welkom ❤️
Welke AK-mannen?
Zana
Fortunato
Rubio
Baudin
Piganzoli is tegenwoordig al meer waard dan Baudin in de eindafrekening en hij moet geen rekening houden met kopman.
Maar even serieus: groves er inderdaad inzetten voor volgende sprint, Merlier laten staan. Baudin heeft het meest kans om in een succesvolle vlucht te mogen, Rubio zie ik uiteindelijk het best scoren in het AK. Fortunato zou ik eerder niet doen, leek vandaag toch niet zo goed, en vanmorgen weer iemand uit zijn team ziek gevallen. Weet niet of het zijn kamergenoot was. Maar het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze/gok.
"iedereen uit de top 6 van AK + Bardet."
Alé, de top 7 zoals ze al eens durven zeggen ;).
Rubio
.
.
.
Zana
Fortunato
Baudin
(geranschikt en Rubio staat natuuurlijk veel hoger ;)