Ik twijfel tussen Uijtebroecks, O'Connor en Bardet. Aangezien ik denk dat Uijtebroecks de witte trui zal dragen zal hij daardoor dus extra punten opleveren. De renner die ik niet kies breng ik er altijd nog de 3e week in voor een sprinter.
Kort samengevat: ik kan 2 renners kiezen, de 3e renner breng ik er in week 3 nog in door een sprinter uit mijn ploeg te halen voor deze AK renner. Mijn vraag dus: met wie start ik?
indien twijfel kun je beter bardet kiezen, o'conner steady maar in een groepssprint nooit de eerste (bardet scoort daar beter op) en indien gc ambities weg kan bardet nog beter scoren in de vlucht of voor bergtrui dan een o'conner, wat betreft cian (staat voorlopig nog wel trede eronder en kan max 5 punten per rit extra scoren over een periode van 5/6 dagen (erna wss tiber of arensman erboven en kanj hem desnoods inbrengen) daarom bardet veiligste keuze
als je fan bent van sporza wielermanager, dan ga je dit geweldig vinden!!; https://zweeler.com/main/main.php?ref=793
Zelf start ik met Bardet en O'Connor, Uijtebroecks breng ik later aangezien dat hij zal moete knokken in het begin met de tijdritten.
O'Connor zeker nemen.