Rustig met 2 transfers over... Maar nu hé, wie er in brengen en wanneer. 2 vragen dus met voorlopig nog geen antwoord.
-Ik ga sws 1 transfer voor rit 16 doen, wanneer moet ik dan die laatste doen, ook voor rit 16 of later?
-Heb meerdere opties welke transfers ik doe, voor de 1ste denk ik aan Geschke, voor de 2de kan het een vluchter zijn zoals bv. Steinhauser of iemand anders, of voor rit 18 een kleine sprinter als Mihkels om wat extra punten.
Situatie:
Ik 3687 punten met nog 2 transfers, mijne moat met 3800 punten en nog 1 transfer (wss Groves)
Ik heb: Groves, Merlier, Pithie, Costiou, Pellizari Mijne moat heeft: Piganzoli, G, Zana, Lopez, Andresen
Dezelfde: Arend, DFM, Pogi, O, Vendrame, Carr, Tiberi, Rubio, Storer, Milan, Bardet.
Moment transfer
1 voor rit 16, 1 erna
2 voor rit 16
Iets anders -> laat weten
Wie pakt meer punten voor 2de transfer
Mihkels
Steinhauser
Quintana
Iemand anders -> laat weten
Ik zou het sprintersoffensief niet loslaten. Heb je nog een klein beetje geld over? 0,5M is genoeg.
Vóór rit 18 Costiou->Aniolkowski (of Mihkels kan ook)
Na rit 18 Merlier-> G
Zonder G zie ik het eerlijk gezegd niet zitten.
Je kan nog winnen als Merlier en Groves hoog scoren in de volgende sprint en bergritten 16 en 17 aanvallers (niet Lopez uiteraard) met de punten gaan lopen. Daarna G inbrengen, zonder hem zal het moeilijk worden.