Ik denk dat MaDe de laatste zinnen eerder al lachend bedoelde. Wat iemand die echt chagrijnig wordt van de vraag zou niet zulk uitgebreid antwoord geven! Ik appreciƫer alleszins zijn antwoord, ik kan het namelijk ook gebruiken! Dus bedankt aan de vraagsteller en de antwoorden!!
Arensman: mogelijk teampunten van(ik zeg maar iets) Ganna, Sheffield, Narvaez als die de etappe winnen.
Oconnor heeft een sprintje als het tussen de klassementsmannen zou gaan + kans voor app of vendrame (= teampunten)
Bardet was super in LBL en dit parcours is verre van hetzelfde maar het profiel leunt er bij aan.
Storer en Rubio dus nog over. Gezien Rubio een typische klimmer is voor lange klimmen en het hooggebergte en storer ook kan aanklampen met een sprintje (zie ronde van Normandiƫ) is de keuze gevallen voor een plaatsje in de bus op: jawel meneer Rubio.
Je geeft altijd jouw mening en daarvoor dient dit forum ook. Ik ben in ieder geval blij met je bijdrages. Liever zo dan voor de 4e keer hetzelfde topic zien starten op een avond. Je merkt in je posts toch de nodige humor. Al dacht ik dat die post van je kind en vrouw nu wel serieus was.
Je geeft altijd jouw uitgebreide, onderbouwde mening/idee over jouw tactiek/keuzes, maar kan ook aan zelfreflectie doen door te zeggen dat je ernaast zit (of zou kunnen zitten op het einde)af en toe. De gepaste humor daar af en toe bij bezorgt mij in elk geval regelmatig een glimlach en zoals hier ook gezegd (door TWS) zijn deze posts soms leuker om te lezen dan vele anderen. Geschreven tekst komt nu eenmaal anders over dan dat je het face-to-face tegen iemand vertelt.
Misschien wel nog een kleine tip;ik gebruik in mijn posts over mijn ideeen dikwijls de woorden als 'wellicht' of 'waarschijnlijk' die misschien iets minder betweterig overkomen.
P.S. Ik zal zwijgen tegen Kind en Gezin!š
Mijn gezin bekijkt me soms ook raar in deze periode van het jaar dat de koers veel (te veel)aandacht van me vraagt.š
Ik denk dat MaDe de laatste zinnen eerder al lachend bedoelde. Wat iemand die echt chagrijnig wordt van de vraag zou niet zulk uitgebreid antwoord geven! Ik appreciƫer alleszins zijn antwoord, ik kan het namelijk ook gebruiken! Dus bedankt aan de vraagsteller en de antwoorden!!
Arensman: mogelijk teampunten van(ik zeg maar iets) Ganna, Sheffield, Narvaez als die de etappe winnen.
Oconnor heeft een sprintje als het tussen de klassementsmannen zou gaan + kans voor app of vendrame (= teampunten)
Bardet was super in LBL en dit parcours is verre van hetzelfde maar het profiel leunt er bij aan.
Storer en Rubio dus nog over. Gezien Rubio een typische klimmer is voor lange klimmen en het hooggebergte en storer ook kan aanklampen met een sprintje (zie ronde van Normandiƫ) is de keuze gevallen voor een plaatsje in de bus op: jawel meneer Rubio.
Doe zelf ook eens wat moeite he ;)
Graag gedaan!