Even gewoon een bemerking/opiniepeiling.
Zana staat nu mooi in het klassement, maar de voorbije bergetappes finishte hij als 17de en 21ste. Die andere aankomst bergop waar de jonge valentijn won zat hij mee in de vlucht, dus is niet echt representatief.
Ik lees her en der dat hij top 10 kan rijden in deze Giro, maar het zware klimwerk moet er nog aankomen. Als ik dan zn uitslagen erbij neemt rijdt hij vorig jaar bvb wel top 20 in de Giro, maar ook toen zat hij meermaals in de vlucht en haalde vooral daar zn tijdswinst. Nu zullen de mannen die net boven hem staan hem zeker niet meer laten rijden, dus lijkt me dat hij alleen maar meer tijd zal verliezen. Dus ligt het aan mijn voorgevoel dat ik hem geen top 10 zie rijden of mis ik ergens iets?
Ik heb Zana in m'n team als vluchter maar zijn goede klassering zou er idd wel kunnen voor zorgen dat hij minder ruimte krijgt. 😕
Was compleet hetzelfde aan het denken. Zana is niet direct een optie volgens mij is hij na 2 bergritten zijn rop 10 al kwijt. Om wat schade in te halen zal ik inzetten op types Baudin en hopen dat ze via zo lang mogelijk volgen in de top 10 belanden.
Er gaat waarschijnlijk twee of drie man in de top 10 eindigen via een lange vlucht. Wie dat gaat zijn dat is op dit moment een vraagteken. Naar mijn mening is dit de enige manier hoe Zana hoog kan eindigen. Maar ik zie het niet gebeuren