Bardet sowieso houden dat is een Pinot type (tenzij hij de eerste 2 weken echt niks laat zien) en bij Arensman sowieso wachten tot na de tweede tijdrit, die wordt doorgaans altijd beter in een grote ronde.
Arensman is knecht voor Thomas. En eerlijk gezegd was dat ook al voor de start van de Giro geweten. Enige kans op punten voor hem zijn de tijdritten maar ik zie Thomas en Sheffield hoger eindigen dan hem.
Met een renner als Martinez/Uijtdebroeks ga je sowieso meer punten sprokkelen, al is het maar door de vele 5-15e plaatsen in de bergritten.
Bardet is een ander verhaal, die zou ik zeker nog niet wegdoen. Alhoewel 1 rit natuurlijk niet opweegt tegen 5 top 10 plaatsen.
Arensman gaat nog netjes top 10 rijden normaal gezien. Waarom zou je die al wisselen als je voordien al wist dat hij het openingsweekend wat ging skippen? Bij mij blijft hij er alvast in, want hij wordt enkel maar beter.
Bardet blijft er ook lekker in, want die kan op zn Pinots nog vaak in de vlucht zitten en zo ook een lekker klassement fietsen.
Arensman heeft altijd tijd nodig om er in te komen - ik zie dat nog wel goedkomen voor een mooie ereplaats, maar dat wordt geen puntenkanon
Bardet had wat last van zijn maag de eerste dagen - die zal zeker nog opleveren, hetzij vanuit de vlucht.
Sowieso pakken beide heren komende 3/4 etappes niet veel punten - dus ALS je ze al wilt transfereren, nog even wachten.
transfereren
Dit is een mooi voorbeeld hoe het niet moet : slechte info, en onsportief voor alle giromanagers.Het is 3 weken en valpartijen gaan er nog komen .
Geduldig afwachten. De Giro is nog maar 2 dagen ver en alles kan nog gebeuren. Heel dat klassement gaat nog op zijn kop staan!
Bardet sowieso houden dat is een Pinot type (tenzij hij de eerste 2 weken echt niks laat zien) en bij Arensman sowieso wachten tot na de tweede tijdrit, die wordt doorgaans altijd beter in een grote ronde.
Je kan niet een waardevolle renner 1/1 inbrengen dus zou absoluut wachten
Laat ze nog even staan, misschien draaien ze de knop wel om en gaan ze voor een etappezege of kom.
NU TRANSFEREREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
STRAKS IS HET TE LAAT EN BEN JE AL DIE KOSTBARE PUNTEN KWIJT!!!!!