Tiberi en Poels zijn voor mij no brainers voor hun goedkope prijs. Bauhaus ligt in de weegschaal met andere renners voor mijn laatste sprinters. Caruso laat ik thuis en kun je later transferen als hij toch goed is en hoog in GC staat.
Klopt, in een interview zegt Caruso het volgende ,ik citeer: “ Preferisco una tappa ad un 8 posto…credo in Teberi “.Lasco nel 2025. Ik vertaal: “ verkies een etappe dan een 8ste plaats…. Ik geloof in Tiberi , ik ga weg in 2025.Bron scorito giro spel van wielerflits,dit gepost door een van de deelnemers.
Aangezien het hier toch over Caruso gaat: Caruso of Cian? Caruso heeft een betere TT...
En omdat het hier over Bahrein gaat: Poels direct erin of later inbrengen voor een printer die afvalt?
Kheb er ook 3.
Tiberi en Poels zijn voor mij no brainers voor hun goedkope prijs. Bauhaus ligt in de weegschaal met andere renners voor mijn laatste sprinters. Caruso laat ik thuis en kun je later transferen als hij toch goed is en hoog in GC staat.
Caruso gaat voor etappezeges, ze mikken daar op Tiberi voor het AK.
Caruso afwachten best, ik zou hem niet nemen en als hij toch goed rijdt evt transfer