Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Houden of al transfereren voor Ganna ?
Zo eventjes terug het forum opzoeken en dergelijke vragen zien staan. Maakt me instant gelukkig :p
Sorry mijn schuld!
Zat nog in m'n bus daarme. Vergeten aanpassen
We moeten blij zijn dat dit gebeurd is (tenzij hij ziek is), vanuit de aanval een aantrekkelijkere renner dan vanuit de groep met favorieten.
Indd daar ben ik het helemaal mee eens ik zie hem wel eens de bollentrui pakken
Had gewoon moeite met de brute omschakeling ,direct klimmen is niet iedereen gegeven ,er waren korte steile stroken bij, morgen is de beklimming langer dat moet Bardet beter liggen. Hij kan nog voor de maglia azurro gaan.
Is het niet maglia azzurra? Hij heeft volgens mij ook maar een minuutje verloren dat podium is nu ook niet plots met de noorderzon verdwenen hoor.
Veel te vroeg natuurlijk. Perfecte voorbeeld van een paniektransfer.
Bardet direct wisselen met Cian
Pogachar er ook uit voor narvaez. Hij gaat veel meer punten rapen.
Wat een mooi begin van de giromanager, heb arensman en bardet.
Putain.
Niet erg, Arensman pakt ploegpunten van Narvaez :)
Transfereren! Net als VPP, Arensman en Plapp, dan kunnen narvaez schachmann baudin en conci erin, die gaan nog een hoop punten rapen
Beter nu transfereren dan wachten dus
ABSOLUUT DOEN, zal zeker niet voor ritten gaan en zo mss meer punten halen
Houden?? Bardet
Nee je hebt t gezien he die moet er bergop direct af, die gaat geen punten meer pakken
(:: zal hem houden, maar moet nu wel mijn transferplannen bedenken, zal tegen het einde cian 1/1 doen met merlier.
dit is een grap hoop ik?
Onmiddelijk transfereren! IS NIET GOED! En ik zou Arensman ook al eruit halen! Onmiddelijk! Snel! HAAST JE!
En gelijk op de zwarte lijst voor de rest van zijn carriere 😄
?
Houden
Out voor Ganna
Out voor NARVÁEZ
daar is het volgensmij nog te vroeg voor
ja idd ze zijn gewoon iedereen paniektransfers aan het laten doen, bardet zal er zeker nog doorkomen maar arensman zal voor thomas moeten rijden
Zo eventjes terug het forum opzoeken en dergelijke vragen zien staan. Maakt me instant gelukkig :p
Sorry mijn schuld!
Zat nog in m'n bus daarme. Vergeten aanpassen
We moeten blij zijn dat dit gebeurd is (tenzij hij ziek is), vanuit de aanval een aantrekkelijkere renner dan vanuit de groep met favorieten.
Veel te vroeg natuurlijk. Perfecte voorbeeld van een paniektransfer.
Bardet direct wisselen met Cian
Pogachar er ook uit voor narvaez. Hij gaat veel meer punten rapen.
Wat een mooi begin van de giromanager, heb arensman en bardet.
Putain.
Transfereren! Net als VPP, Arensman en Plapp, dan kunnen narvaez schachmann baudin en conci erin, die gaan nog een hoop punten rapen
Beter nu transfereren dan wachten dus
ABSOLUUT DOEN, zal zeker niet voor ritten gaan en zo mss meer punten halen
dit is een grap hoop ik?
Onmiddelijk transfereren! IS NIET GOED! En ik zou Arensman ook al eruit halen! Onmiddelijk! Snel! HAAST JE!
?
Houden
Out voor Ganna
Out voor NARVÁEZ
daar is het volgensmij nog te vroeg voor