Doen of niet? Had al sinds de transfer met Kooij 1M extra budget over. Nu ik denk dat Bauhaus niet meer veel zal doen, heb ik gedacht aan Groves voor de etappe van morgen.
Hoeveel punten gaat Groves meer halen dan Bauhaus in die enkele ritten? Denkje dat dat meer zal zijn als een nieuwe AK man erin wisselen? Die redenering moet je voor jezelf maken en dan een keuze nemen.
Ik had vrijdag Kooij eruit gedaan voor DFM in plaats van Groves. Denk dat Groves in de laatste sprintritten meer punten zal opleveren dan Bauhaus + bonuspunten dat je krijgt op het einde van de Giro
waarvan Bauhaus 1x niet kon meesprinten voor wie weet welke reden. puur mathematisch schelen ze 16 punten per sprintrit in het voordeel van Groves. Nog 3 sprints = 54 punten. + eindafrekening 50 in het voordeel van Groves. Das 100 punten die je wint met je transfer.
Hoeveel punten gaat Groves meer halen dan Bauhaus in die enkele ritten? Denkje dat dat meer zal zijn als een nieuwe AK man erin wisselen? Die redenering moet je voor jezelf maken en dan een keuze nemen.
ik zie weinig verschil, Bauhaus 3e,7e,8e,14e en Groves 2e,2e,7e,12e,15e.
Op basis van speculatie? Of gewoon een 'zekerheid'?