Met nog 5 sprinters resterend in mijn ploeg moet ik nu Cian gaan vervangen door een nieuwe pion. Ik heb Kooij al vervangen dus een nieuwe sprinter neem ik niet/wil ik niet. Met een resterend budget van 8 mil moet Cian dus gewisseld worden. Voor G heb ik geen budget en Arensman is de enige AK'er die ik nog niet heb binnen dit budget. Zou ik hier voor Arensman gaan en breng ik die dan in vandaag of morgen. Of zou ik nu gaan voor een goedkopere pion als in een Rubio, en dan nog een bommetje proberen droppen met een groter budget voor mijn laatste transfer? Ik weet het allemaal niet meer, want elk plan dat ik had is ontkracht door een DNS. Wat zijn jullie suggesties?
top of page
bottom of page
Rubio doet het goed. Zit vaker wel bij de groep der favorieten dan niet, maar dat lijkt me niet echt interessant. Hij is meer een type aanvaller en ze gaan hem niet laten rijden.
Arensman heeft een heel goeie tijdrit en een uitstekende (Haha stekende - verwijzing naar gisteren - sorry flauw) derde week.
Sowieso als je arensman wil inbrengen wachten tot net voor de itt en als je Rubio wil inbrengen wachten tot net voor de etappe van zondag.
Elke transfer is momenteel een lotje uit de loterij lijkt me. Ik vrees dat er nog afhakers gaan komen. Arensman voor de rit van vandaag transfereren lijkt me niet nodig, maar als je hem wil brengen, dan wel voor de tijdrit.
Ik heb Kooij vervangen (buiten Lipo gelukkig mijn enige uitvaller tot nu toe) en zonder grote tegenslagen ga ik mijn drie transfers proberen op te sparen tot de laatste week.
Lijkt mij een beter idee om nog te wachten met Arensman gezien de komende dagen toch zal uitdraaien op een sprint/vlucht die het einde haalt. Misschien opteren voor een Rubio (na de tijdrit) zodat je nog wat budget achter de hand houdt, je weet maar nooit met al die opgaves dezer dagen.
Als Arensman meer zekerheid zou bieden is het simpel, maar ik durf niet beweren dat Rubio sowieso minder punten zal pakken. Arensman heeft enkel een voordeel in de tijdrit maar of die daar dikke punten gaat pakken weet ik ook niet die kan evengoed pas 10e zijn.
Ik wacht om Cian te vervangen aangezien de etappe vandaag meer voor sprinters zal zijn.
Voor hetzelfde geld zijn er die na vandaag ook nog afhaken. Morgen misschien Martinez (BORA) erin brengen aangezien die Pogacar ook niet te veel zal laten rijden. Wat omgekeerd ook is natuurlijk. Ik heb de fout gemaakt om Thomas er niet van in het begin in mn ploeg te hebben, maar soit. Door de etappe van gisteren wel 8100 plaatsen gestegen. Rubio en Arensman heb ik al in mijn ploeg sinds dag 1.