Ik zag dit jammer genoeg aankomen, aangezien Laporte en Kooij de Giro al moesten verlaten door ziekte.
Maar ik vervang Cian (stond al vanaf dag 1 in mijn ploeg) maar morgen pas, er kunnen er vandaag nog opeens uitstappen of morgen niet starten.Ik heb die fout dit voorjaar gemaakt.Op een nacht kan er veel gebeuren, niet vergeten dat die mannen amper vetpercentage hebben. (en dus vatbaarder zijn)
Heel bezweet zijn van te rijden/klimmen, die temperatuursverschillen hebben ook impact en zeker op een bezweet lichaam.
Ik zag dit jammer genoeg aankomen, aangezien Laporte en Kooij de Giro al moesten verlaten door ziekte.
Maar ik vervang Cian (stond al vanaf dag 1 in mijn ploeg) maar morgen pas, er kunnen er vandaag nog opeens uitstappen of morgen niet starten. Ik heb die fout dit voorjaar gemaakt. Op een nacht kan er veel gebeuren, niet vergeten dat die mannen amper vetpercentage hebben. (en dus vatbaarder zijn)
Heel bezweet zijn van te rijden/klimmen, die temperatuursverschillen hebben ook impact en zeker op een bezweet lichaam.