Denken jullie dat een vlucht ene grote kans maakt?
Nu dat Pogi toch al een redelijke marge heeft hoeft die niet teveel te gaan aanvallen of energie te verspelen lijkt me...
Of gaan de mannen van Ineos er terug een lap op geven nu G naar plekje 3 is verwezen en Arensman komt opzetten? Al hebben die allemaal wel het uiterste gegeven vandaag.
Alles pleit precies wel in het voordeel van de ontsnappers.
Download Whatsapp gb+ now to enjoy the latest version, featuring enhanced anti-ban protection and a host of new features.
een grote groep rijd weg met goede klimmers en helpers die strijden voor de ritzege: de renners die kans maken zijn voor mij
Mauri, Hirt, Storer, Caruso, Pellizari, VPP, een goede Julian
Normaal voor de vluchters maar voorspellen wie dat gaan zijn en wie er uiteindelijk voor het peloton blijven is zeer moeilijk, wellicht dat de klassementsmannen dan gaan vechten voor plekje 5 ofzo. Echt veel verschil kan je morgen niet maken tenzij je geluk hebt dat de uwe vluchter mee is en top 3 rijdt.
Dat is ne moeilijke ,ne man of 20 ,25 die in de vlucht gaan of willen zitten , maar het moeten renners die kunnen klimmen want direct omhoog, dit vraagt om een vlucht.Of dat wonderfenomeen Kuifje zijn benen moeten jeuken dan is het direct game over voor de giro ,ik heb het gezegd na de eerste week 3 min.voorsprong,en dan heeft hij zich nog ingehouden. Ik heb een kopman aangeduid ,en het is niet dat 21 jarig knaapje.En ik ga het nu niet zeggen.
wat is de voorspelling van de dagelijkse favorieten @MaDe (sjasfriet) je dagelijkse gewoonte?
Mauri, in principe mogen al die mannen weg die op 5min staan
Pellizzari denk ik ook als favoriet indien kopgroep ruimte krijgt
Morgen direct bergop de eerste kilometers en dan nog een berg van 2de erachter, dus wellicht een goede kans dat er een groepje goede klimmers/vluchters voorop geraakt en dan vermoed ik dat de echte GC-mannen na vandaag even gas gaan terugnemen.. de Giro duurt nog lang hé