Klopt. Ik heb Rubio ook erin staan. Maar wat weten we van zijn vorm? Anonieme uitslagen voorlopig. Poels en storer staan er ook in. Twijfel nog over zana. Ook nog niet echt grote vorm getoond. Wel een Italiaan, hij kan mss wat extra's in eigen land.
Veel betere alternatieven... voor 7m heb je toppers als Bauhaus-Groves-Girmay en voor 5m heb je Pithie. Pithie was dit voorjaar de revelatie samen met Morgado, maar nu zal hij effectief resultaten halen en doorbreken!
Zeker, kijk maar naar de Tirreno, Mathieu won die etappe een paar jaar geleden dacht ik. Hij sprint ook altijd vol mee en krijgt een mooie leadout mee met Pasqualon.
Tudor gaat volgens mij een aantrekkelijke giro rijden. Deze 2, Trentin die in vorm lijkt. Storer kan ook wel wat in een vlucht.
Twijfel. Dainese is meer vlakke sprinter terwijl Mayrhofer wel een heuveltje voor een sprint kan verdragen. Wie zal voluit mogen gaan in de sprints?
Marius MAYRHOFER!!!!!!!
Veel betere alternatieven... voor 7m heb je toppers als Bauhaus-Groves-Girmay en voor 5m heb je Pithie. Pithie was dit voorjaar de revelatie samen met Morgado, maar nu zal hij effectief resultaten halen en doorbreken!