Op het laatste moment switchte ik DFM voor Bardet in mijn team, helaas pindakaas.
Met het oog op de tijdrit van morgen, is het misschien een goed moment om DFM erin te nemen voor Bardet? Of beter O'Connor, die is ook niet zo fantastisch bezig.
Ik heb nog 1M cash. Wat is jullie 2 centiem?
Wie of wat is DFM?
Bedankt iedereen voor samengeteld 34 cent. Ik heb nog niks gedaan uiteindelijk, Bardet en O'Connor staan er nog in. Heb ook begrepen dat misschien beter een sprinter eruit ging maar dat vond ik zelf nog iets te vroeg.
De toekomst zal uitwijzen wat de beste keuze zou zijn geweest ;-).
Ik heb een soortgelijke constructie in gedachten met o’connor om thomas er in te krijgen. Daarom schrijf ik o’connor niet af hoor, mogelijks neem ik hem in de laatste week terug moest het nodig zijn, maar thomas zie ik in beide tijdritten redelijk wat punten pakken en in de eerstvolgende bergritten eindigt thomas altijd top 3 van het groepje waarmee hij aankomt en o’conner wellicht bij de laatste 2 van datzelfde groepje. Met die verminderde eindpunten interesseert mij de uiteindelijke eindnotering minder, er moeten vooral tijdens het spel dikke punten gepakt worden. In die lead out algoritmes achteraf komen van die dubbele wissels en allerlei constructies ook altijd naar boven dus mits goed uitgevoerd kan dat zeker rendabel zijn desondanks dat je uiteindelijk één transfer in de vuilbak gegooid hebt.
Of ik het uiteindelijk ga doen is een andere vraag 😅.
Ik heb ook FOMO dat ik DFM niet heb. Ikzelf heb ook 1M en een Bardet en O’Conner. Ben echter niet van plan om die er uit te zwieren. Ik twijfel om Van Poppel (zie ik geen potten meer breken) en Vendrame (grotere gok, maar geeft me ook niet de beste indruk) te wisselen voor DFM en een 3.5M (Baudin of Mihkels). Zal wel als paniek transfer geklasseerd worden, maar ik denk dat DFM echt wel podium materiaal is.
Na een tegenslag moet je niet op je emoties reageren.
Slaap er een nachtje over en beslis dan. Voorlopig geen reden tot paniek
Paniektransfer alert. Doe maar
Waarom zijn die slecht bezig?
Ze kwamen mee met de groep der favo binnen. Bardet was ziek in t openingsweekend en oconnor had wat kleine tegenslagjes en heeft een domme zet moeten bekopen (zal hij wel niet meer tegenkomen).
Waarschijnlijk is nu een goed moment om een Merlier of Kooij te wisselen voor DFM. Blijft een beetje gokken natuurlijk
Mijn team hieronder
Zowel Bardet als O'Connor zijn absoluut nog niet uitgeteld voor een top 10 of zelfs een top 5. Ik zie geen reden om hen eruit te gooien.