Hello there,
Zijn er mensen die willen pingpongen over scorito? Ik heb namelijk het gevoel met teveel goedkope mannen te zitten...
Hier even mn team:
AK: Pogacar, Thomas, Bardet, connor, Tiberi
Klim: Lopez, Rubio, storer, Pellizari, Lipowitz
Sprint: Merlier, Kooij, Milan, Bauhaus, Pithie, Vendrame, Mayrhofer, Andresen
Extra: Lutsenko, Vansevenant
Vorig jaar Scorito meegedaan maar was teveel stress met telkens zoveel man op de bank laten. Mega veel bankpunten gescoord dus nooit meer :)
Over je vraag Lipo-Peli: ik zou voor de Italiaan gaan. Eigen land en met zekerheid zijn eigen ding doen. Lipo zie ik ingeschakeld worden moest Martinez het alsnog volhouden.
Tja de dure ak mannen met pogi en Thomas. En dan de drie dure sprinters. Dan moet je wel opvullen. Merlier laat ik thuis, die rijdt nooit uit. Eerste sprintetappes zijn al wat lastiger voor hem ook, al zou hij er normaal wel bij moeten zitten.
Van Poppel is voor 1M een must voor mij als uitgesproken kopman. Molano vind ik ook een heel interessante optie met het aantal sprintkansen dat er zijn en ploegpunten van pogi.
Naar mijn gevoel iets teveel gokjes die je dan ook nog juist moet opstellen. Zelf struggle ik daar wel mee tijdens de overgangsetappes.
Dat weet ik nog 20 namen en elke dag 9 renners inzetten kopman aanduiden.Awel 9 sprinters op 20 dus als je dat omzet naar 16 dan zijn 5 sprinters top.goed team maar weer storer die heeft sinds de vuelta geen bal geraakt .