Heb gisteren kooi en pithie eruit gedaan voor uitdebroeks en baudin, heb net groves erin gedaan voor cian maar heb nog 1 transfer over, Zal ik het nog redden tot het einde, ik zal nu mijn laatste transfer zeker nog sparen.
Tja, de fout van te vroeg wisselen maak je 1 keer, en dan leer je ervan. Dit voorjaar voor de wielermanager verving ik van Aert met Evenepoel direct na de valpartij van Wout, onder het motto van, Evenepoel moet toch hoe dan ook in mijn team komen, dus waarom niet alvast nu. Paar dagen later viel Evenepoel letterlijk uit de ronde van het baskenland, les geleerd.
Oeps, ja, zo’n fout kan je maar 1 keer maken volgens mij, want daar ben je natuurlijk niet goed van geweest…
Volgens mij is het wel nuttig om op voorhand een transfer in jouw hoofd te voorzien, maar ik wacht meestal tot het laatste uur voor de nieuwe koers/etappe begint om hem effectief uit te voeren(duurt maar enkele minuten).Dan heb je nog snel de laatste info gelezen en kan je normaal geen kemels schieten… Natuurlijk kan het (achteraf gezien) wel de foute transfer zijn uiteraard…😊
Ik hoorde van een kennis dat hij met zekerheid zijn ploeg had opgeslagen en de dag nadien bleek toch dat zijn opstelling van de dag ervoor was gebruikt.
Ik moest aan jou denken, denk dat er misschien toch ergens een bug in het spel is..
Is dit de eerste keer dat je meedoet of nog vrij jeugdig van leeftijd? Je komt me extreem paniekerig over en het lijkt wel het einde van de wereld als er iets mis gaat 😅. Het blijft maar een spelleke he, ik heb eens ene keer ne extreme uitschieter gehad en voor de rest heb ik (de rest waarschijnlijk ook) meestal wel ergens teveel pech gehad (of verkloot ik het zelf maar so be it). Gewoon genieten wanneer het eens goed gaat en als het eens slechter gaat gewoon niet aantrekken 😅.
De wielermanager is nu eenmaal het allerbelangrijkste dat er bestaat op dit moment, dus ik begrijp die jongen wel. Mijn dochter van 2 ligt al anderhalve week te zagen achter eten, om van haar niet ververste pampers nog maar te zwijgen en mn vrouw krijgt geen blik meer van mij omdat je toch iedere seconde van de dag met het spel moet bezig zijn. Ik heb nu op de koop toe nog een kriebel in mn keel, dus hopelijk word ik niet ziek, want dan kan ik het ook wel vergeten.
Tja, het was gisteren een redelijk grote kans dat de etappe voor vluchters ging zijn, dus het was een risico om speciaal voor die etappe Cian al te nemen. Nu is het ondergaan en zaak om uw laatste transfer zo goed mogelijk in te zetten.
en tot slot: het blijft maar een spelletje hoor :-)
Als het toch deels om zeep is kan je ook een gecalculeerde gok maken, wat nog goed kan uitdraaien. De eindpunten van AK zijn lager dit jaar, dus dagpunten tellen zwaarder door in de globale eindafrekening
Misschien moet je met al die ziektes ook gewoon al blij zijn met de dagpunten die je nu nog kan pakken. Aan dit tempo ga je nog blij zijn met pakweg een Pellizzari die toch nog de top 10.
Tja, de fout van te vroeg wisselen maak je 1 keer, en dan leer je ervan. Dit voorjaar voor de wielermanager verving ik van Aert met Evenepoel direct na de valpartij van Wout, onder het motto van, Evenepoel moet toch hoe dan ook in mijn team komen, dus waarom niet alvast nu. Paar dagen later viel Evenepoel letterlijk uit de ronde van het baskenland, les geleerd.
Gespeeld en verloren.
Laat het een les zijn voor de toekomst, om zo weinig mogelijk uw gokproblematiek te laten manifesteren.
Dat draait meestal verkeerd uit.
Dit spel draait rond zoveel mogelijk de statistieken die er zijn te benutten, en bewust zijn van de variabelen die je zelf in de hand hebt.
Nadat rit 1 gestart is dan zijn uw vier(!) transfers het meest waardevolle aspect van het spel, dus het is belangrijk deze niet te verkwisten
Is dit de eerste keer dat je meedoet of nog vrij jeugdig van leeftijd? Je komt me extreem paniekerig over en het lijkt wel het einde van de wereld als er iets mis gaat 😅. Het blijft maar een spelleke he, ik heb eens ene keer ne extreme uitschieter gehad en voor de rest heb ik (de rest waarschijnlijk ook) meestal wel ergens teveel pech gehad (of verkloot ik het zelf maar so be it). Gewoon genieten wanneer het eens goed gaat en als het eens slechter gaat gewoon niet aantrekken 😅.
Das jammer, Pithie kan vandaag een goed resultaat rijden..
Dat was nu ook niet een transfer die je echt nodig had, dus take your loss en op naar de volgende ;)
Tja, het was gisteren een redelijk grote kans dat de etappe voor vluchters ging zijn, dus het was een risico om speciaal voor die etappe Cian al te nemen. Nu is het ondergaan en zaak om uw laatste transfer zo goed mogelijk in te zetten.
en tot slot: het blijft maar een spelletje hoor :-)