Heb geprobeerd om de data te volgen maar ook wel m'n buikgevoel. Ik heb met beide methodes wisselend succes gehad en probeer nu de combinatie. Graag hoor ik jullie mening en tips. Alvast bedankt en veel succes aan allen.
Iedereen zegt wel kill your darlings maar om te winnen heb je naast goede keuzes en goede transfers ook een ferme dosis geluk nodig, dan pak ik liever renners die ik ten minste graag zie rijden.
Ik zou enkel Woods eruit halen voor een Vansevenant, Lopez, Rubio, Zana, Alaphilippe maar voor de rest een prima team (alhoewel ik weinig vertrouwen heb in Merlier zijn points/million)
Ik ken jouw team niet, maar ik ga een beetje voor het verschil. De moeheid na de klassiekersmanager had deels met weinig verschillen tussen onze deelnemers van de minicompetitie te maken. Maar goed, dat draait ook wel meestal slecht uit - en soms heel goed. Ik kan voor de Jupiler Pro League ook voorspellen dat Westerlo kampioen wordt om verschillend te zijn, maar dan ga ik in heel weinig gevallen winnen haha
Denk dat dat het beste is.
Iedereen zegt wel kill your darlings maar om te winnen heb je naast goede keuzes en goede transfers ook een ferme dosis geluk nodig, dan pak ik liever renners die ik ten minste graag zie rijden.
Ik zou enkel Woods eruit halen voor een Vansevenant, Lopez, Rubio, Zana, Alaphilippe maar voor de rest een prima team (alhoewel ik weinig vertrouwen heb in Merlier zijn points/million)
Mooi en evenwichtig team.
heb maar liefst 7 verschillende namen
10/10