Ik heb momenteel een 6-tal sprinters. Niet allemaal echte spurtbommen, ook een paar mannen die een heuvel over raken en rap zijn aan de meet. Dat lijkt me deze Giro het minimum.
Ik denk dat ik er eerder nog eentje bij zoek dan dat ik er eentje vervang door een ander type renner.
Ik zou deze giro voor 6 zekere sprinters gaan eigenlijk, misschien zelfs 7. Veel onduidelijkheid over wie goed gaat zijn in het AK - veel kansen voor sprints ook.
Ik denk niet dat etappe 1 een AK-dag wordt. Ik verwacht hier een gereduceerde sprint van AK-mannen en puncheurs gecombineerd. Mannen als Flip, Bagioli, Tratnik, Woods etc kunnen hier zomaar de roze trui pakken.Buiten rit 2 gaat volgens mij pas rit 15 echt klassementsvuurwerk geven.
ik zou eender welke andere goede sprinter pakken, maar Caleb Ewan? Ik wist zelfs niet dat die nog koerste...
minimaal 6 sprinters, maar pak er die kunnen klimmen, op procyclingstats
is het duidelijk welke sprinters er ook goed zijn in klimmen
Ik heb momenteel een 6-tal sprinters. Niet allemaal echte spurtbommen, ook een paar mannen die een heuvel over raken en rap zijn aan de meet. Dat lijkt me deze Giro het minimum.
Ik denk dat ik er eerder nog eentje bij zoek dan dat ik er eentje vervang door een ander type renner.
Ik zou deze giro voor 6 zekere sprinters gaan eigenlijk, misschien zelfs 7. Veel onduidelijkheid over wie goed gaat zijn in het AK - veel kansen voor sprints ook.
Carr en Poels lijken me goede keuzes maar ik zou toch voor minimaal 5 sprinters gaan in je team. Hoeven niet allemaal de grote kleppers te zijn.