Hoe zit dat met transfers? Betaal je hier ook belasting op, of is het gewoon waarde tegen waarde transfereren? Of mag je eender welke speler transfereren ook al heeft die meer waarde?
Als je wacht tot na de groepsfase heb je idd 6 transfers (ik zou dit zo doen). Per speeldag 2 transfers die je niet direct moet gebruiken; er is ook geen belasting.
iemand die iets weet van Kaluzinski? Had hem in mijn team als enige 4M middenvelder van het spel, maar nu bestaat hij niet meer? was perfecte opvulling als wegwerp bankzitter.
Cubarsi niet geslecteerd voor EK. rare coach vind ik, eerst gavi laten spelen terwijl die match geen belang had en nu een toptalant thuislaten, gaan ze dan spelen met laporte en le Normand centraal
Hij is nog jong en doet mee aan de olympische spelen dus sparen ze hem zodat hij niet overbelast geraakt zoals Pedri paar jaar geleden, dit vind ik juist goed als barça supporter
ja zeker dat begrijp ik ook, maar met Pedri was het een ander verhaal. Hij speelde heel het seizoen alle wedstrijden terwijl Cubarsi pas na de winterstop alle matchen heeft gespeeld
Kan je tijdens een speeldag basisspelers wisselen voor bankzitters?
Bvb: een Duitser scoort bij het begin van speeldag 1 tegenvallend, kan ik deze dan vóór het einde van speeldag 1 wisselen voor een Portugese bankzitter die 4 dagen later speelt? Of zijn de bankzitters enkel en alleen automatische wissels bij het einde van een speeldag als een basisspeler niet in actie kwam?
Maw, moet je gewoon een basisploeg zetten bij het begin van iedere speeldag en that's it? Of moet je jouw team in de gaten houden en overwegen om bvb een Lukaku die slechts 2 punten scoorde te wisselen voor B. Fernandes met een hoog puntenpotentieel?
Havertz gaat normaal in de spits spelen en Wirtz vanaf links. Dan lijkt het me eigenlijk dat Havertz de betere optie is, aangezien die als middenvelder op Sporza staat.
Goede aanval goed middenveld rodri gaat goed spelen maar goals maken als VM is moeilijk maar het kan. In de verdediging zou ik toch minstens een LA of RA, krijgen punten als ze scoren en clean sheet
Frimpong was daar dan de perfecte man voor maar staat op mid, op de UEFA EK manager doe ik ook mee en daar is hij verdediger, maar ik zie cancelo of Grimaldo of TAA of theo hernandez mss ook wel eens een goaltje meepikken (alleen Grimaldo is een risico voor weinig cleen sheets want hij zit in een moeilijke poule)
Hoe zit dat met die automatische wissels? Wanneer een basisspeler niet heeft gespeeld wordt deze automatisch gewisseld... Heb daar vragen over, mij lijkt het dat je per speeldag sowieso heel wat spelers van andere ploegen hebt die dus niet spelen.. Wat is het nut van die wissels?
Een speeldag is een volledige ronde (en dus niet gwn 1 dag), dus speeldag 1 is waarin alle ploegen hun eerste wedstrijd spelen, dus de poulefase bevat 3 speeldagen. Het nut van die wissels is dus als er bv gezegd wordt op dag 2 (dus na de deadline van de eerste speeldag) dat Lukaku niet zal spelen en jij had hem in je opstelling dat hij automatisch gewisseld wordt voor de nummer 1 op jouw bank indien die wel speelt
Hoe zit dat met transfers? Betaal je hier ook belasting op, of is het gewoon waarde tegen waarde transfereren? Of mag je eender welke speler transfereren ook al heeft die meer waarde?
Wie hebben jullie als goedkope 5e middenvelder? Momenteel kwam ik op Jorginho uit.
iemand die iets weet van Kaluzinski? Had hem in mijn team als enige 4M middenvelder van het spel, maar nu bestaat hij niet meer? was perfecte opvulling als wegwerp bankzitter.
Minicompetitie Forum DLO EK Manager 2024 code = DxqYamLkY3RX
Welke middenvelder van 8,5-9miljoen haalt volgens jullie de meeste punten?
Bellingham, KDB, Bruno Fernandes of Foden?
Dit is mijn eerste schets, wat denken jullie ervan?
Cubarsi niet geslecteerd voor EK. rare coach vind ik, eerst gavi laten spelen terwijl die match geen belang had en nu een toptalant thuislaten, gaan ze dan spelen met laporte en le Normand centraal
Kan je tijdens een speeldag basisspelers wisselen voor bankzitters?
Bvb: een Duitser scoort bij het begin van speeldag 1 tegenvallend, kan ik deze dan vóór het einde van speeldag 1 wisselen voor een Portugese bankzitter die 4 dagen later speelt? Of zijn de bankzitters enkel en alleen automatische wissels bij het einde van een speeldag als een basisspeler niet in actie kwam?
Maw, moet je gewoon een basisploeg zetten bij het begin van iedere speeldag en that's it? Of moet je jouw team in de gaten houden en overwegen om bvb een Lukaku die slechts 2 punten scoorde te wisselen voor B. Fernandes met een hoog puntenpotentieel?
Wie zijn de betere verdedigers van 4M? Als in spelers op de bus/bank die eventueel punten kunnen scoren als er iemand uit het basisteam wegvalt
Hier nog de Lead-Out link voor de Pronostiek:
https://ekpronostiek.sporza.be/join/0c3annJr8y
ST
Lukaku
Ronaldo
CAM (DUI)
Havertz
Wirtz
Kunnen jullie op de EK-manager? Vind het nergens op Sprza
De Servische bondscoach zijn ze vergeten in de lijst te zetten.
dat klopt niet eens, Yamal staat op middeveld en doku ook terwijl die aanval spelen
Interessante video om te zien wie ongeveer in de basis staat!
Hoe zit dat met die automatische wissels? Wanneer een basisspeler niet heeft gespeeld wordt deze automatisch gewisseld... Heb daar vragen over, mij lijkt het dat je per speeldag sowieso heel wat spelers van andere ploegen hebt die dus niet spelen.. Wat is het nut van die wissels?
Wist je dat Chad Haga 2e werd in de Unbound gravel race van deze week?
Zo wil het toeval dat je samen met Gee en Pithie een nick met alleen met namen van renners zou hebben. 🤓
denk dat ik deze aan me voorbij laat gaan, volg het voelbal de laatste jaren te weing.
de pronostiek gaan we wel mee meedoen