Ronaldo is op de Euro fantasy versie 10miljoen zelf, voor de rest komen die prijzen heel goed overeen dus Ronaldo is eigenlijk onderprijsd waardoor ik hem boven Lukaku zelf overweeg momenteel.
Wie van Kroatiƫ, ze zitten in een moeilijke poule maar ik zie ze wel Italiƫ verslaan en als ze het toch niet halen dan is dat een mooie transfer maar als ze het wel halen dan is het wel handig dat je er al een van hebt, zoek liefst een middenvelder
Italiƫ > Kroatiƫ, de fantastische prestaties van Kroatiƫ zullen nu wel voorbij zijn... Ik neem 2 Italianen (nl. Dimarco en Jorginho) en geen Kroaat.
Zelf overweeg ik bij Italiƫ ook nog Chiesa. Is eerder een aanvaller, maar staat als middenvelder in de EKManager, en is toch wel een berekende gok waard als doelpuntenmaker/assistgever
Ik denk eerder dat Havertz naar het middenveld zal worden getrokken als Fullkrug er op komt net zoals bij Arsenal op het einde van het seizoen (Havertz start in de spits en werd naar het middenveld getrokken als Jesus er op komt).Tenzij Duitsland al genoeg doelpunten voor staat dan zal hij er wel af gaan met het oog op sparen voor de volgende match.
Rodri, Pedri, Grimaldo, Nacho, Carvajal, Simon, mss ook yamal die gaan veel of alles spelen en williams en morata zullen ook wel wa spelen maar minder dan die 7 dan bedoel ik dat williams en morata meer concurentie hebben op die potitie zoals ferran torres en joselu, ik zie ook fabian ruiz wel vaak spelen
Wie pakt de meeste punten
Griezmann
Saka
Wie pakt de meeste punten?
Morata
Ronaldo
Wie van Kroatiƫ, ze zitten in een moeilijke poule maar ik zie ze wel Italiƫ verslaan en als ze het toch niet halen dan is dat een mooie transfer maar als ze het wel halen dan is het wel handig dat je er al een van hebt, zoek liefst een middenvelder
Minicompetitie Forum DLO EK Manager 2024 code = DxqYamLkY3RX
Yamal zeker
Wat vinden jullie der hier van
Rodri, Pedri, Grimaldo, Nacho, Carvajal, Simon, mss ook yamal die gaan veel of alles spelen en williams en morata zullen ook wel wa spelen maar minder dan die 7 dan bedoel ik dat williams en morata meer concurentie hebben op die potitie zoals ferran torres en joselu, ik zie ook fabian ruiz wel vaak spelen
Op de flanken zeker Yamal en Williams en op middeveld Rodri en Pedri zeker en dan nog eventueel Fabian Ruiz of Fermin lopez of merino of Zubimendi
Yamal is zo goed als zeker, net zoals Pedri en Rodri denk ik