Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Voor de bus, moet ik dan Merlier-Milan-Kooij-Bauhaus banken?
Milan durf ik nooit meer te banken maar zal normaal idd geen punten pakken
Wie moet ik dan banken in de plaats: carr-costiou-arensman-o'connor-bardet-pellizari-vendrame-rubio-tiberi-pithie-storer?
Pithie
Carr/Costiou/Rubio zullen de eerste week wss ook nog niets doen
Pithie, vendrame, lund, Laporte, Mayrhofer. No way.
Doet me denken aan die eerste etappe van de tour vorig jaar toen iedereen ook kans zag voor sterke sprinters. Nou doe maar ;)
Die eerste etappe in de Tour vorig jaar lijkt me toch zwaarder dan de rit voor morgen (1850 hm)…
Maar de finale is echt wel een blauwdruk.
Klopt, maar wel een pak meer hoogtemeters voorafgaand dan morgen. Al zal er volgens mij wel serieus gekoerst morgen worden aangezien er aan de rit ook nog een roze trui verbonden is.
Ik denk nu ik meerdere sites bekeken hebben dat ze het zelf niet weten. De enige namen die ik vaak zie verschijnen zijn Pogi, Bardet en Alaphilipe.
Bij elke andere site is de rest anders opgevuld, de ene schat Pithie hoog in, de andere vendrame en nog een andere Woods.
Te zwaar voor Mayerhofer er zijn stukken van 11% bij
Neen te zwaar.Het is echt voor muurhagedissen en klassementsmannen die explosief
Waarom de keuze om hem niet te nemen? Hij was in vorm in Luik Bastenaken Luik ook won hij een etappe in TOTA.
Ik denk dat het nog zal meevallen van de muurhagedissen morgen
Maat, nu krijg ik weer twijfel over Mayrhofer
Had hem, ingewisseld voor Pithie en nu krijg ik weer twijfel
Als mayrhofer dit overleefd dan pithie ook hoor
Heb nog eens de etappe bestudeert en heb geconcludeerd dat dit veel te zwaar is voor Mayrhofer.
Voor de bus, moet ik dan Merlier-Milan-Kooij-Bauhaus banken?
Pithie, vendrame, lund, Laporte, Mayrhofer. No way.
Doet me denken aan die eerste etappe van de tour vorig jaar toen iedereen ook kans zag voor sterke sprinters. Nou doe maar ;)
Ik denk nu ik meerdere sites bekeken hebben dat ze het zelf niet weten. De enige namen die ik vaak zie verschijnen zijn Pogi, Bardet en Alaphilipe.
Bij elke andere site is de rest anders opgevuld, de ene schat Pithie hoog in, de andere vendrame en nog een andere Woods.
Te zwaar voor Mayerhofer er zijn stukken van 11% bij
Maat, nu krijg ik weer twijfel over Mayrhofer