Het begin van de etappe biedt sterke renners de kans om weg te geraken. Als er zich een fatsoenlijke groep vormt van renners die de handen uit de mouwen willen steken, zou de vlucht wel eens tot het einde kunnen dragen. Veel hangt af van hoe de twee overgebleven topsprinters zich voelen en van het ploegvertrouwen in Groves.
Gisteren leek UAE not amused met het ijverige koersgedrag van DSM. Kunnen ze vandaag hun verlangen naar een snipperdag wel doorduwen?
Ik maak Milan kopman, maar stiekem hoop ik op een vlucht met Ganna en - waarom niet - Pithie.
Kans is bestaande dat een sterke vlucht het tot de meet rekt in zo’n rit in de derde week. Dan hoop ik op Ganna en een Vendrame die in een massasprint kansloos is.
De wil van het peloton is ondoorgrondelijk,het peloton beslist vlucht tot de Finishlijn,of massasprint.2 ploegen die het moeten doen .Lidl en Soudal,Alpecin niet omdat ze weten dat Groves tekort komt.
Heb ik over getwijfeld, maar je moet keuzes maken. Net als in het leven. En die draaien soms goed en soms slecht uit. Het is hoe je de gevolgen countert in het verdere verloop.
Het begin van de etappe biedt sterke renners de kans om weg te geraken. Als er zich een fatsoenlijke groep vormt van renners die de handen uit de mouwen willen steken, zou de vlucht wel eens tot het einde kunnen dragen. Veel hangt af van hoe de twee overgebleven topsprinters zich voelen en van het ploegvertrouwen in Groves.
Gisteren leek UAE not amused met het ijverige koersgedrag van DSM. Kunnen ze vandaag hun verlangen naar een snipperdag wel doorduwen?
Ik maak Milan kopman, maar stiekem hoop ik op een vlucht met Ganna en - waarom niet - Pithie.
Kans is bestaande dat een sterke vlucht het tot de meet rekt in zo’n rit in de derde week. Dan hoop ik op Ganna en een Vendrame die in een massasprint kansloos is.
Vendrame vanuit de vlucht.
Johny Milanese***
Merlier,Aniol en nog iets ,Groves.**
Lonardi,Dainese*
Denk eerder in Rome.
Joker ganna!:p
Mihkels was ook een mooie joker.
hoe goed is Merlier nog in zo'n 3e week na al die zware bergritten ?
sprintritten in de laatste week van een grote ronde zijn altijd onvoorspelbaar, ik ben benieuwd!
Ik hoop dat Merlier wint morgen