Eerst en vooral: is er al iets geweten over het al dan niet doorgaan van de etappe zoals gepland? Ik las her en der dat er nog problemen waren de laatste dagen met wateroverlast ....
Indien de etappe dus standhoudt zoals voorzien:
Pogacar
Martinez - Thomas - Tiberi
**
OConnor - Rubio - Arensman
*
Storer - Hirt - Bardet - Zana
Verwachten jullie iets van Pellizzari vandaag?
Iedereen verwacht veel strijd, maar ik zie de andere ak mannen elkaar nog niet te hard bekampen. De meeste in de top 10 zijn meer dan content met hun plekje en gaan dat wellicht niet willen riskeren. Ze zijn allemaal doodmoe ook. Volgens mij gaat vandaag een muis baren.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ POGACAR
Pogacar
Pogi
**
Kuifje
*
De Sloveense Kannibaal
Pogacar is de enige die sterren verdiend voor morgen. Hij heeft het al even over etappe van morgen. Dan weet je hoe laat het is.
Onderweg mag nog iemand wat bergpunten rapen (VPP/Storer die vandaag weer rustig zijn binnen gekomen) en die rijden mss nog top 5 als overblijvers van de vlucht.
Merci TWS, ik moest enkel de namen nog corrigeren 😉
Pogacar is de enige die sterren verdiend voor morgen. Hij heeft het al even over etappe van morgen. Dan weet je hoe laat het is.
Onderweg mag nog iemand wat bergpunten rapen (Pellizari die vandaag weer rustig is binnen gekomen) en die rijdt mss nog top 5 als overblijver van de vlucht.
Over de wateroverlast heb ik wel niets meer gevonden.
Kunnen jullie je punten van vandaag al zien of niet? Want bij mij is er nog niks gebeurt.
Eignlijk zouden ze toch die afdaling moeten schrappen op het einde.. zullen er veel met de poepers zitten..