Welk koersscenario denken jullie dat we kunnen verwachten morgen?
Gaat een sterke kopgroep vrijuit om voor de overwinning te strijden?
Zijn er teams die bereid zijn de race te controleren voor hun sprinter?
Of eindigt de rit na een zware strijd als een gevecht tussen de klassementsrenners?
Eerlijk gezegd is het moeilijk te voorspellen.
Welk scenario denk jij
Sprint
Vluchters
AK
Bardet,Alaphilippe en pogacar zijn de enige die een vrije rol hebben , Narvaez moet G meenemen.Mauri staat te dicht in het AK. Quinten kan ook ,maar het gewoon het fenomeen worden.Martinez,Rubio,Cian moeten tijdverlies beperken en Ganna spaart zich morgen IT .Er gaat een vlucht zijn ,maar meer dan 3 min. krijgen ze niet. En opgepast er is ziekte in het peloton.Lipowitz, Bardet en Welten allen ziek of geweest.
Pithie heeft wat knieklachten, die een kleine rol spelen, maar steeds beteren. Ik zie hem nog punten pakken wanneer er bergen gepasseerd zijn en de topsprinters minder "jus" in de benen hebben.
Blij te zien dat jullie het ook niet weten voor vandaag. Ik heb omwille van dat laatste bergje toch gewoon een roze kopman. Merlier, Kooij, Lonardi en Van Poppel op de bank, die laatste is sowieso een miskoop.
Twijfel over kopman, zelfs wie te banken.
Geen fan van de bus tijdens grote rondes aangezien iedereen rijdt en eens een scheve kronkel in z'n hoofd kan hebben..
(De gelijkenissen met andere ploegen valt me wel op 😅)
Ik weet niet goed wat ik moet doen met Ganna voor etappe 6. Velen zeggen dat hij niet voluit gaat gaan in functie van de tijdrit van morgen, maar misschien maakt hij vandaag ook wel kans? Wat doen jullie?
Wie zou ik kopman maken? Ganna, Pogacar, Pithie, Piccolo, Martinez, Lipowitz of Frigo? Ik weet het echt niet. Momenteel heb ik Ganna kopman
Wie op de bus Tiberi of Merlier? Merlier kan 5 punten pakken door Alaphilipe.
Zou ik Groves of Lund op de bus plaatsen?
Gokje wagen met Narvaez
deze 4 op de bank?
Merlier, Andersen, PITHIE, Bauhaus welke van deze er in en welke 3 banken
Tobias Lund
Piganzolo
Magnus Sheffield
Wie banken?
Zou ik Piganzoli in de bus zetten?
Wie zet ik het best op de bus morgen? VPP die mee kan gaan in de vlucht maar ik denk toch dat ie eerder bij O'connor zal moeten blijven ofwel zet ik Milan op de bus maar dan loop ik sowieso 10 punten mis.
Ik ga voor flipje kopman!
****POGACAR
***Flipje,Lutsenko,Mauri.
**bardet,narvaez
Darhorse :EWEN COSTIOU.moest terug in het peloton van de labiele ploegleider.
Narvaez kopman
De vlucht dan maar denk ik, te zwaar voor de pure sprinters en de GC mannen en tijdrijders zullen krachten willen sparen voor de tijdrit van vrijdag, eigenlijk jammer dat die rit net voor een tijdrit valt anders had pogacar nog wel eens uitgehaald met enkele anderen.
Ik zet Schachmann kopmann. Ganna samen met Kooij, Merlier en Groves op de bus?
Pogi heeft gezegd dat hij zich vooral op de tijdrit van overmorgen ging focussen dus ik verwacht een vlucht morgen. Twijfel zelf tussen Vendrame, Pithie, Zana om kopman te maken, momenteel Vendrame maar nog niet zeker, wat denken jullie?