ITT liegt nooit, zeker van deze afstand niet. Hier gaat duidelijk worden wie er echt toe gaat doen voor het klassement. Ik zie Thomas zwaar uithalen, volgens mij is die echt in topvorm en speelt hij nog wat verstoppertje.
Van Arensman heb ik ook wel verwachtingen voor minstens top 10, die komt er stilaan door denk ik.
Gaan outsiders Bjerg en Sheffield voluit of zich net sparen?
Wat kan Cian? Mits goede vorm moet top 10 mogelijk zijn gezien het parcours.
Lutsenko zeker niet onderschatten.
1 van Rubio/Fortunato/Hirt gaat stevig zakken.
En wat met Plapp en Tiberi?
Niet al teveel spektakel zo’n ITT, maar voor fatansy games wellicht de meest informatievolle etappe.
Ik denk dat een Pogacar het niet erg zou vinden zijn trui te verliezen dat die hier niet voor etappe zege gaat dus ik zou ook kwam parcours voor een ganna gaan miss ook een Martinez of Thomas of idd een tiberi als je ene gokje wilt wagen
Nee natuurlijk meen ik dit niet hij heeft het gwn gezegd en als je wat af weet van koers heb je dat zoals jij door maar niet iedereen hier kijkt effectief alle koersen
Ik heb het parcours eens bekeken en ik denk dat een Ganna in vorm dit wel aankan. Er zit 1 km echt steil in en dan nog eens een paar honderd meter maar de rest is doenbaar.
Haha nee en Martinez ook niet. Ik merk dat onbewust je keuze voor sterren daar toch een beetje door gekleurd wordt :)
Nu denk ik eerlijk gezegd wel dat Ganna het moeilijk gaat hebben om op dat steile stuk in zn ritme te blijven, maar kan natuurlijk ook weer positive thinking zijn ;)
ITT liegt nooit, zeker van deze afstand niet. Hier gaat duidelijk worden wie er echt toe gaat doen voor het klassement. Ik zie Thomas zwaar uithalen, volgens mij is die echt in topvorm en speelt hij nog wat verstoppertje.
Van Arensman heb ik ook wel verwachtingen voor minstens top 10, die komt er stilaan door denk ik.
Gaan outsiders Bjerg en Sheffield voluit of zich net sparen?
Wat kan Cian? Mits goede vorm moet top 10 mogelijk zijn gezien het parcours.
Lutsenko zeker niet onderschatten.
1 van Rubio/Fortunato/Hirt gaat stevig zakken.
En wat met Plapp en Tiberi?
Niet al teveel spektakel zo’n ITT, maar voor fatansy games wellicht de meest informatievolle etappe.
Ik heb.
Pogi.
Ganna.
Tiberi.
Arensman.
Thomas.
Milan.
Bardet.
Bjerg.
Schachman.
Storer.
PPV
Mauri
Ook de winnaar van gisteren is een goede tijdrijder denk toch top 15 waardig
Ik denk dat een Pogacar het niet erg zou vinden zijn trui te verliezen dat die hier niet voor etappe zege gaat dus ik zou ook kwam parcours voor een ganna gaan miss ook een Martinez of Thomas of idd een tiberi als je ene gokje wilt wagen
Ik heb het parcours eens bekeken en ik denk dat een Ganna in vorm dit wel aankan. Er zit 1 km echt steil in en dan nog eens een paar honderd meter maar de rest is doenbaar.
Pogacar
**
Thomas - Sheffield
*
Arensman - Martinez - Ganna
Joker: Tiberi
Pogi
4 ineossen (thomas sheffield ganna arensman)
Martinez
Plapp(ma na vandaag)
Thomas, Pogacar en misschien Arensman?