Ik ben even in de startlijst gedoken en om veel dezelfde posts te vermijden hier even een samenvatting van de belangrijkste namen op de voorlopige deelnemerslijst met wat bedenkingen.
Vul gerust aan indien gewenst.
Merlier - vaak sprints na een heuveltje, dus niet echt een zekerheid. Uiteraard wel voor de vlakke sprints
Kooij - kan een heuvel over en bewees zn talent al voldoende
Milan - vorig jaar top en bevestigd alleen maar dit seizoen
Groves - normaal goed genoeg, maar zit met een blessure
Welsford - zit de laatste tijd serieus aan te modderen en geraakt geen heuvel over
Jakobsen - een brug is al te lastig voor hem, dus lijkt me niet interessant
Ewan - als hij niet kan winnen laat hij lopen en dat gebeurd tegenwoordig te veel
Molano - goed voor enkele ereplaats en
Dainese - zelfde verhaal als Molano
Pithie - de vraag is hier alleen: gaat hij mee sprinten, want deze bewijst echt wel zn vorm
Verder nog een hele reeks B, C en Dsprinters, maar die zie ik niet in aanmerking komen voor het klassement.
Geen Girmay?
Bauhaus geen plaats waardig? 🙂
Vergeet je niet iemand xp
Ik twijfel over Merlier. Het valt niet te ontkennen dat hij wel een rit zal winnen. Maar vanaf er een heuveltje komt denk ik dat er betere keuzes zijn + zal hij de giro kunnen uitrijden? Ik vraag me gwn af is Merlier een must?
Ik verwacht dat Groves wel gewoon in orde gaat zijn en het tussen hem, Milan en Kooij is om uit te vechten. Girmay kan een gevaarlijke outsider zijn, tot zijn crash in ddv vond ik hem toch niet slecht al eigenlijk.
Als het oké is om ook renners toe te voegen die eerder top 5 puntenklassement kunnen scoren maar hier en daar wel goede sprints kunnen doen, voeg ik ook nog Trentin toe. I know, Dainese als de sprinter bij hen maar ik verwacht toch ook van hem iets.