Met Girmay die opgeeft is er nu al een transfer nodig. Ik heb nog 1mil op zak wat maakt dat ik een budget van max. 8mil heb voor hem te vervangen. Wie zouden de kanshebbers zijn, en pakken we iemand van 8mil of kunnen we er onder duiken zonder verlies aan kwaliteit?
top of page
bottom of page
Ik heb Ganna erin gezet ipv Girmay, klein gokje maar kan wel nog een rit of 2 meenemen
Dubbel gevoel, 400ste in totaal maar Girmay en Carr kwijt voor later 😅 Denk ook wel Cian 1 op 1 te wisselen met m'n extra miljoen maar niet zeker wat met Carr te doen, wss afwachten voor een dubbele wissel later..
Mss Groves wel? nog redelijk wat sprintetappes en die lijkt nu toch top 3 kandidaat voor paars.
Zou even wachten om dan Cian te nemen
DFM had het eergisteren wel lastig zonder lipowitz was hij niet ver geraakt denk ik en als lipowitz het ook lastig krijgt...
Met het oog op de komende dagen, zou een 'snelle' transfer van Girmay voor DFM dan niet beter zijn? Je weet nog niet waar de eventuele pech voor hem verscholen ligt natuurlijk. Maar wachten tot rust lijkt mij dan toch eerder puntenverlies lijden dan geduldig wachten?
Helaas heb ik geen geld over gehouden dus sta nu voor de keuze om oftewel voor een 5m a la Rubio of Lopez te gaan of voorlopig nog te wachten. Het zal nog ff optie 2 zijn maar wel heel jammer van Girmay want die had terug zijn hoogvorm te pakken en was een serieuze kandidaat voor paars.
Zelfde situatie hier, ik heb al genoeg sprinters zonder Bini en qua klimmers heb ik Bardet, Oconnor, Arensman, Pogi en Tiberi.. Vandaar dat ik voor een klimmer ga(helaas geen geld over), het zal hier wss Rubio worden. Dan heb ik nog overschot om erna evt 1 op 1 DFM te halen of G.
Ik zou geen sprinter meer nemen. Zeker niet als je nog minstens 2 van de 'Grote 3' hebt. Ik zou persoonlijk kiezen voor Cian. Meestal een constante rijder, ik zie hem ook de jongerentrui mee naar huis nemen. Dit zijn extra punten en hij zal in de sprintersettappes ook nog scoren via Kooij.
DFM mocht je die niet hebben, Ganna erin brengen zou ook nog goed kunnen uitpakken. Moeilijk te zeggen zonder je team te kennen.
Ik zou wachten, en op de rustdag een GC man pakken. Helaas is Thomas 9mil nu. Beste vervanger lijkt mij DFM, Cian of Rubio
Ofwel gelijkwaardige sprinter pakken die goed bezig is ofwel nog wachten en 1 op 1 een GC man pakken à la Cian, DFM,... Ik zou voor de 2e optie gaan
Ik zou wachten tot na de rustdag
Wacht tot het weekend. Of heb je te weinig sprinters?