is het bij andere mensen ook hetzelfde wat ik nu meemaak ben vandaag meer dan 2000 plaatsen gezakt): slechte dag omdat ik geen arensman ganna of sheffield had
Ik heb Ganna en Sheffield ook niet maar ben toch van 299 naar 225 gegaan . De dag daarvoor stond ik wel nog op 107 dus het zal met ups en downs blijven gaan . De Giro is nog lang .
ja maar ik denk dat ik de 2000 plaatsen zeker niet op 1 rit terug kan maken, dat zijn allemaal mannan met bv arensman en sheffield en gana terwijl ik voor een vendrame ipv ganna ben gegaan die niks doet
Tja, dat gebeurt wel vaker, hangt gewoon van je team opbouw af, de bovenste helft (of zelfs meer) zit nou eenmaal dicht bij elkaar. Mis je 1 of 2 renners, dan verlies je misschien niet veel punten, maar wel veel plaatsen. Gewoon wachten tot een ander type rit, en je bent weer terug.
ja snap dat ook niet, maar martinez is wel al eens tweede geweest en stond ook een paar keer in de top 10, miss ook kopman, had de sprinters kopman telkens juist
Gelukkig heb je dan nog niet veel meegemaakt als dit een harde dag was 😂.
Een paar honderd freeloaders azen op de dagoverwinning. Tzal overall wel meevallen ..
Klopt bij mij ook ik ben van plaats 1300 naar plaats 3500 gezakt omdat ik Arensman, Ganna.. niet in mijn ploeg heb. Niets aan te doen ;-)
Tja, dat gebeurt wel vaker, hangt gewoon van je team opbouw af, de bovenste helft (of zelfs meer) zit nou eenmaal dicht bij elkaar. Mis je 1 of 2 renners, dan verlies je misschien niet veel punten, maar wel veel plaatsen. Gewoon wachten tot een ander type rit, en je bent weer terug.
440 puntjes. gestegen naar 5400 ofzo... topdag vandaag de 176e
Ik ben gestegen naar 145
Dus goeie dag
Sheffield!