Persoonlijk zou ik op dit punt enkel nog mensen inbrengen waarvan je verwacht dat ze ergens nog een goede daguitslag rijden en ze ook nog punten aan het einde van de rit opleveren via punten-,berg-,jongeren- of algemeen klassement.
Bon, enkele twijfelgevallen met wat uitleg waarom ik over hen twijfel.-Geschke: 2de in bergK, kan vanuit de vlucht nog iets doen (misschien winnen?)
-Schachmann: goede TT, kan vanuit de vlucht nog iets doen
-Hirt: staat goed in AK (zal hij nog stijgen of wegzakken in het AK?)
-Sheffield: goede TT, kan vanuit de vlucht iets doen (risico volgens mij omdat hij nog niets heeft laten zien buitenTT)
-Chaves: Kan vanuit de vlucht iets doen (zal hij nog stijgen in AK?
-Fortunato: staat 7de AK (zal hij wegzakken of daar blijven??)
-VPP: zal hij nog iets doen na zijn ritoverwinning?
-Flip: zal hij nog iets doen na zijn ritoverwinning
-Narvaez: zal hij nog iets doen na zijn ritoverwinning?
-Pozzovivo: zal hij nog stijgen in het AK?
-Baudin: zal hij nog stijgen in AK?
Ik kan er 1-2 meenemen. Wie zal de meeste punten nog pakken (met eindpunten van de klassementen erbij)? Jullie mogen ook extra namen toevoegen hoor. Hoe meer zielen hoe, meer vreugd (en stress).
Schachman rijdt voor BORA en daar dwingen ze hun renners om te knechten. Het feit dat 2 dagen geleden 21 van de 22 teams in de ontsnapping zat en BORA als enige niet aanwezig zat is echt geen toeval. Die rit lag Schachmann net zo goed als Alaphilippe. Ik vrees dat daar alles draait om het behouden van de tweede plaats van DFM, zeken nu we nu naar al die klassementsritten gaan.
Ok Schachman valt af. Eigenlijl, om de minicomp te winne zou ik een ritwinaar moeten hebben van de bergritten. Wie maakt hiervoor het meeste kans, buiten de ak mannen?
Hier gedaan met twijfelen, net mijn laatste 2 transfers gedaan🤓
Persoonlijk zou ik op dit punt enkel nog mensen inbrengen waarvan je verwacht dat ze ergens nog een goede daguitslag rijden en ze ook nog punten aan het einde van de rit opleveren via punten-,berg-,jongeren- of algemeen klassement.
Polletje gemaakt voor je :)
Bon, enkele twijfelgevallen met wat uitleg waarom ik over hen twijfel.-Geschke: 2de in bergK, kan vanuit de vlucht nog iets doen (misschien winnen?)
-Schachmann: goede TT, kan vanuit de vlucht nog iets doen
-Hirt: staat goed in AK (zal hij nog stijgen of wegzakken in het AK?)
-Sheffield: goede TT, kan vanuit de vlucht iets doen (risico volgens mij omdat hij nog niets heeft laten zien buitenTT)
-Chaves: Kan vanuit de vlucht iets doen (zal hij nog stijgen in AK?
-Fortunato: staat 7de AK (zal hij wegzakken of daar blijven??)
-VPP: zal hij nog iets doen na zijn ritoverwinning?
-Flip: zal hij nog iets doen na zijn ritoverwinning
-Narvaez: zal hij nog iets doen na zijn ritoverwinning?
-Pozzovivo: zal hij nog stijgen in het AK?
-Baudin: zal hij nog stijgen in AK?
Ik kan er 1-2 meenemen. Wie zal de meeste punten nog pakken (met eindpunten van de klassementen erbij)? Jullie mogen ook extra namen toevoegen hoor. Hoe meer zielen hoe, meer vreugd (en stress).