Die patat duurde overigens maar 500 meter. Oke hij had beneden aan de klim ook al tempo gereden maar toch. Ik geloof er niet in. En echt bergritten winnen zie ik hem ook niet doen. Voor mij is Arensman een knecht die top 10-20 plaatsen bijeen zal sprokkelen maar daarvoor is hij te duur.
Mja, maar de voorbije dagen heeft hij niet echt iets gedaan waardoor ik overtuigd ben geraakt dat hij een must have is.
Ook wel twijfels over zijn status binnen de ploeg. Iemand die kopman zou zijn in de Giro laat je een week daarvoor toch niet knechten in een kleinere ronde?
Ja echt overtuigen doet hij niet.. maar dat is vaak het geval en hij is toch vrij consistent in zijn resultaten in grote rondes. Het is een gok, maar niet minder dan O’Connor, Caruso of DFM wat mij betreft.
Die patat duurde overigens maar 500 meter. Oke hij had beneden aan de klim ook al tempo gereden maar toch. Ik geloof er niet in. En echt bergritten winnen zie ik hem ook niet doen. Voor mij is Arensman een knecht die top 10-20 plaatsen bijeen zal sprokkelen maar daarvoor is hij te duur.
Kabouter plapp vond ik sowieso al te duur, maar ik zou voor betere opties gaan als je die had staan.
en wat met Arensman?