Om even van de spanning van deze rit te breken. Zaterdag de ITT, ik heb Arensman nog niet in mijn team en was van plan om hem in te brengen voor de ITT en AK. Mijn concurrenten hebben hem echter al in hun team, dus het verschil gaat hij niet maken, maar het zijn wel punten (waarschijnlijk). Kleine side note is dat ik ook Bjerg heb en zij niet. Breng ik Arensman alsnog in om hopelijk collectief meer punten te scoren samen met mijn AK'ers en Bjerg, of zijn er volgens jullie nog andere slimme zetten die ik kan maken? Rekeninghoudend met het feit dat mijn transfer ook los van de ITT nog punten zou moeten scoren.
top of page
bottom of page
Ik denk dat ik Arensman na morgen inbreng voor Bauhaus/Merlier (heb nog 1m over). Ik heb momenteel nog maar 1 transfer gedaan en de volledige top 6 + Rubio dus heb wel die ruimte.
Denk wel dat arensman idd een belangrijke is om te hebben. Vergeet niet dat de witte trui ook meer doorweegt dan vorig jaar en Arensman ook hiervoor voorlopig 48 punten krijgt als 2e. Bovenop zijn mogelijke GC punten en goeie tijdrit kan hij ook hier en daar nog wat rittenpunten scoren dus zeker doen zou ik zeggen!