Ik heb zijn naam hier nog niet zien passeren. De Jappe was dit seizoen in de vorm van zijn leven. 8ste in MSR, 2de in E3 en als hij geen pech kent is hij volgens mij nog mee met MVP en Mads in GW. Door de jammerlijke val in DDV werd het voorjaar abrupt beëindigd.
Zijn vorm is natuulijk een groot vraagteken en ik weet niet wat zijn rol zal zijn in de Giro, maar hij is rap en hij kan over een heuvel.
Denken jullie dat hij enkel en alleen zal moeten controleren en aantrekken voor Milan of zal hij soms voor eigen rekening mogen rijden?
Ben nog aan het twijfelen over mijn middenveld en voor 4M staat hij toch nog op de short list.
Is er plaats voor de Jappe?
Ja, koopje voor 4M
Neen, te veel vraagtekens
Ik zeg zeker een goede pick
Ik heb heel lang getwijfeld maar ik denk dat ik het nu weet. Ik ga hem niet nemen omdat hij bergop er af gaat worden gereden en voor de sprints met nog een klimmetje hebben ze Milan. Die kan daar ook over.
Zelfs zonder die val zou ik hem waarschijnlijk niet opnemen. Er zijn 2 andere kopmannen - ik denk dat hij in dienst gaat moeten rijden. Hij zal misschien wel teammaat-punten sprokkelen. Ik zie Milan wel een ritje of 4 halen.
Spijtig, want in het voorjaar is hij bij mij altijd 1 van de eerste namen.
Zonder die val zou hij voor 4 miljoen zeker een gokje waard zijn. Maar hij zit nog maar net terug op zijn fiets. Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik vrees dat de conditionele achterstand te groot gaat zijn om veel potten te breken. Zal waarschijnlijk hooguit een rol spelen in dienst van.
is een kill your darling pick, was goed bezig en is een koopje maar gaat niiks doen, vooral werken voor milan