Haha 13 op 16 gelijk en beide transfers ook gelijk.. intussen heb ik voor gisteren Rubio ingebracht. Laatste transfer twijfel ik of ik die voor morgen al ga gebruiken of ga houden.. qua eindklassering lijkt het een logische keuze
Misschien eerder dom, of out of the box, maar al een een type geschke gedacht? Tweede bergklassement, 15de GC, zal nog eens meewippen met een vlucht, puntjes bij, kom je misschien aan meer dan een hirt.
Vraag is dan wel of geschke die 2de plaats kan volhouden natuurlijk, maar is wel zijn doel duidelijk :p
Ik heb nog 2 transfers en zit in een luxe-positie omdat ik heel tevreden ben met mijn team, de enigste transfer die ik kan maken is Pithie -> Hirt of Merlier -> Zana/... (en dan nog voelt dat niet goed)
Ik timmer aan de weg naar top 3000 en dat is wel het doel eigenlijk, komend van P35 000 na etappe 3 door de flater van 220 verloren punten.
Ik heb een vergelijkbaar team, alleen heb ik van Poppel en Sheffield ipv Merlier en piganzoli. Zit met dezelfde vraag. Ik zou pithie of van Poppel kunnen brengen naar zana (of hirt). Maar gaat dat het waard zijn? Mss scoren die nog goed in sprint etappes (al had ik meer verwacht van Danny van Poppel). Verder gok ik dat pogi toch wat in spaarmodus gaat de laatste week en dat de vluchters het gaan halen. De tour komt er immers snel aan en fris zijn is de boodschap voor de dubbel. Twijfel daarom ook voor mijn laatste transfer voor een vluchter te nemen, bv. Steinhauser of waarom niet Quintana. Kan mss nog een etappe winnen en top 3 bergklassement. Of nog afwachten en de laatste punten ergens kopen aan het einde vd giro. Hehe, lastig
Wat waren jou transfers dan? Ik heb 13 vd 16 gelijk als jou. Ben ook van ieper xp.
Maar sta wel 720 ongeveer algemeen. Ik had ook Bauhaus en nu heb ik nog 1 transfer over.
Het verschil ligt wss enkel in die rit die fout ging voor jou
Steinhauser!;) ik verwacht wel sws 2x vlucht nu
Heb je genoeg geld om Lipo te wisselen in een 3,5M?
Misschien eerder dom, of out of the box, maar al een een type geschke gedacht? Tweede bergklassement, 15de GC, zal nog eens meewippen met een vlucht, puntjes bij, kom je misschien aan meer dan een hirt.
Vraag is dan wel of geschke die 2de plaats kan volhouden natuurlijk, maar is wel zijn doel duidelijk :p
Merlier zou ik sowieso houden
Mocht je 1 van die 2 toch uitvoeren zou ik toch voor Pithie ipv Merlier kiezen, voor wat my 2 cents waard zijn 😅
Welke flater heb je gemaakt?
Opstelling niet doorgekomen?
Moeilijk te zeggen. Je team staat als een huis op dit moment.
Ik zou zeggen: afwachten.
Ik heb nog 2 transfers en zit in een luxe-positie omdat ik heel tevreden ben met mijn team, de enigste transfer die ik kan maken is Pithie -> Hirt of Merlier -> Zana/... (en dan nog voelt dat niet goed)
Ik timmer aan de weg naar top 3000 en dat is wel het doel eigenlijk, komend van P35 000 na etappe 3 door de flater van 220 verloren punten.