Bauhaus kan inderdaad meezitten, maar in theorie kan je hetzelfde zeggen van iedereen in het peloton. Wie weet rijdt Pogi straks van km 1 weg en komen alle sprinters buiten tijd aan. Of misschien krijgt dezelfde Pogi ook het beestje te pakken, stapt hij af na km 1 en heb je spijt dat je hem niet op je bank gezet hebt.
Je bank bevolken is altijd een klein beetje een gok. Bij sommige etappes moet je wat minder nadenken dan bij andere, maar een gok blijft het. Voor vandaag lijkt me de sprinters (m.u.v. Milan natuurlijk) banken de beste optie. Die 5 punten die je met Merlier krijgt als Mauri zou winnen (is die kans groter dan 1 op pakweg 15?) zullen op het einde nu ook niet het grote verschil maken. Ik ga voor Merlier in ieder geval geen klassementsman op de bank posteren vandaag.
Sprinters maken geen kans .Dit is de befaamde etappa del muri meer bekend uit de Tirreno.klassement en punchers .
Uh? Waarom kiezen (voorlopig) 7 mensen voor Merlier?
Ik zou voor deze etappe eens zn resultaten in de ronde van Vlaanderen bekijken. Heeft er veel van weg.
Narvaez
Ik zou het profiel is te goei bekijken...
Denk niet dat een Merlier of een Milan aan de pas zullen komen morgen.
Denk dat ik zelf Merlier op de bus zal zetten, eerst nog eens bestuderen.