Ik heb Bardet eens gezet voor de leut, wellicht wint er een grotere vlucht en dan maakt het toch niks uit, en anders zie ik een goede bardet wel iets proberen om wat seconden te winnen vrij vroeg op de slotklim.
Ik ga eens voor Storer. Als de vlucht 5 man sterk is neemt pogi toch geen kopman punten (want zal wel het vaakst gekozen worden) en als de vluchters niet wegblijven dan neem ik het maar voor lief.
ik ook ben gisteren van 400 ste naar 2400 ste gegaan zal op bardet gokken leek gisteren zeer goed tijdens de TT en denk dat hij zal aanvallen om tijd goed te maken
Ik heb Bardet eens gezet voor de leut, wellicht wint er een grotere vlucht en dan maakt het toch niks uit, en anders zie ik een goede bardet wel iets proberen om wat seconden te winnen vrij vroeg op de slotklim.
Pogacar zonder twijfel
Wie gaat Bardet ruimte geven? Als die in een beslissende vlucht zit, isbhet direct een podiumkandidaat.
Ik ga eens voor Storer. Als de vlucht 5 man sterk is neemt pogi toch geen kopman punten (want zal wel het vaakst gekozen worden) en als de vluchters niet wegblijven dan neem ik het maar voor lief.
Ik neem A. Paret-Peintre!
Ik twijfel voor pellizzari kopman, bardet zal th nooit zomaar de ruimte krijgen, al zeker niet van bora ineos. Mss wel tegen einde van de rit
kopman
Pogacar
Bardet
Storer
Rubio
Ik twijfel tss Storer-Rubio-Bardet, Pogacar is de safe keuze, maar ik sta op achterstand haha
Ik pak Bardet of pellizari