198ste. Ik vrees wel dat mijn Bauhaus-Merlier-kemel me nog duur te staan gaat komen. Zo stom geweest om Merlier op de dag voor de 2de ITT uit de ploeg te transfereren ipv Bauhaus. In het begin van de Giro heb ik zwaar punten gepakt in de sprintetappes, nu gaan ze me plaatsen kosten denk ik.
Met mijn laatste transfer en centjes een paar dagen geleden ook Lipo vervangen door Geschke. Bleek ook niet de meest rendabele move, maar soit.
Ik heb de top 8 van het AK, plus Storer, Piganzoli en Geschke. Verder Ganna en de sprinters Milan, Groves, Andresen en Pithie. Die laatste mag vandaag samen met Ganna de vlucht vooruit kiezen 😀
In mijn minicompetitie ben ik leider met een redelijke marge. Ik denk niet dat dat nog fout loopt.
Zijn er toppers in de forum minicompetitie die een 2e man van uae in hun team hebben en daarmee via de 21pntn het/een verschil kunnen maken? Eventueel Molano als laatste transfer (sprint in Rome + 21)?
Rond de 1500, hopelijk kom ik nog de top 1000 binnen met een uitschieter van Pithie, Vendrame of Andresen in de sprint, heb ook de volledige top 9 en Groves die nog goed zullen opbrengen, maar vrees dat het niet genoeg zal zijn
Goh die volledige top 8-10 hebben zoals vroeger is imo niet meer nodig, de 10e brengt nog maar 50 punten op dacht ik dan kan je al evengoed een goede vluchter nemen met kans op redelijk wat dagpunten + 2-3e in bergklassement. Zo heb ik Steinhauser genomen op dag 10 en dit heeft magistraal uitgepakt 😅.
Voor mij hoeft de volledige top 10 trouwens ook niet, heb enkel Martinez en Arensman erin getransfereerd van klassementsmannen, ik zag een type Zana (die ik vanaf het begin nam) of Rubio meer als aanvaller maar die rijden nu ook een klassement
Dat wil dan zeggen dat die op de moment niet nodig is, wacht dan tot de laatste dag als alles praktisch vastligt en neem dan diegene die nog het meeste kan opbrengen zou ik zeggen.
Ik was ook in dat geval, Bilbao stond toen 10de in AK, dus niet verwacht dat hij mee mocht in de vlucht. Anderzijds hebben die 100 bankpunten me ook een Top 150 plaats gekost, maar volgens mij was het geen echte flater van ons.( zie deze Giro waar renners als Bardet en Storer geen ruimte krijgen om in de vlucht te gaan…)
121e, ook geen transfers meer. Gaat beslist worden met de juiste vluchter en een weinig gekozen sprinter aangezien de teams nu op 1 of 2 renners na allemaal hetzelfde zijn. Het wel of niet houden van Merlier kan een hele belangrijke worden.
198ste. Ik vrees wel dat mijn Bauhaus-Merlier-kemel me nog duur te staan gaat komen. Zo stom geweest om Merlier op de dag voor de 2de ITT uit de ploeg te transfereren ipv Bauhaus. In het begin van de Giro heb ik zwaar punten gepakt in de sprintetappes, nu gaan ze me plaatsen kosten denk ik.
Met mijn laatste transfer en centjes een paar dagen geleden ook Lipo vervangen door Geschke. Bleek ook niet de meest rendabele move, maar soit.
Ik heb de top 8 van het AK, plus Storer, Piganzoli en Geschke. Verder Ganna en de sprinters Milan, Groves, Andresen en Pithie. Die laatste mag vandaag samen met Ganna de vlucht vooruit kiezen 😀
In mijn minicompetitie ben ik leider met een redelijke marge. Ik denk niet dat dat nog fout loopt.
274e maar ik zal blij moeten zijn met top 1000, redelijk wat pech en één domme move maar voor de rest alles perfect gedaan in mijn beleving maar veel zaken heb je toch niet in de hand 😅.
Zijn er toppers in de forum minicompetitie die een 2e man van uae in hun team hebben en daarmee via de 21pntn het/een verschil kunnen maken? Eventueel Molano als laatste transfer (sprint in Rome + 21)?
Ik sta rond plek 550. Ben er tevreden mee, maar ik vermoed wel dat ik nog een beetje ga zakken.
Rond de 1500, hopelijk kom ik nog de top 1000 binnen met een uitschieter van Pithie, Vendrame of Andresen in de sprint, heb ook de volledige top 9 en Groves die nog goed zullen opbrengen, maar vrees dat het niet genoeg zal zijn
Maar zeker niet ontevreden over mijn plaats
Rond plaats 850 als Flipje de strijdlust nog krijgt van gisteren. Nog 1 transfer over voor wellicht Zana of een klimmer zoals Geschke of Scaroni.
Top 500 is dan misschien nog mogelijk.
189e maar weet totaal niet wat ik met mijn laatste transfer moet doen
450ste ook alles opgebruikt, maar denk niet dat ik veel zal stijgen, btw sterk van bulcke, was vorig jaar ook al 3de in de tour
907de.
Best ok, al kan er nog een duwtje bij richting de top 500 hoop ik.
Vandaag dus maar Storer gecapt en hopen op die 25 extra puntjes tov vele anderen die voor pogi zullen kiezen.
121e, ook geen transfers meer. Gaat beslist worden met de juiste vluchter en een weinig gekozen sprinter aangezien de teams nu op 1 of 2 renners na allemaal hetzelfde zijn. Het wel of niet houden van Merlier kan een hele belangrijke worden.