Ik zit in de minicompetitie goed qua sprinters en spaarde men laatste transfer op voor vandaag. Ik heb enkel de eerste 6 en dacht met Zana in combinatie met derde plaats witte trui nog wat te halen. Maar die zakt weg in GC.
Met dat ik niet braafjes meedoe met Pogi kopman te houden maar voluit ga mss toch nog een klimmer? Qua GC Rubiooo? Of toch maar Zana?
(Te) lang vasthouden aan een plan maakt het soms moeilijket, ik dacht dat de keuze na en net voor deze etappe eenvoudig zou zijn voor dit team.
Je kan afwachten of Merlier nog wat doet. Groves die op het einde 2e staat in puntenklassement levert ook nog wat punten op. Dat is een eventuele transfer. Of Mauri voor hirt
Baudin --> Steinhauser?
Gewoon om eens zot te doen in de minicompetitie zou ik eigenlijk Pogi moeten wisselen voor Groves. De helft van de minicompetitie zit op het werk, de andere helft rijdt op zondag mee mtb/ café.
Schitterend idee đ€Ł
Bedankt MaDe maar met mijn miljoen op de bank kom ik er niet.
Ik zit in de minicompetitie goed qua sprinters en spaarde men laatste transfer op voor vandaag. Ik heb enkel de eerste 6 en dacht met Zana in combinatie met derde plaats witte trui nog wat te halen. Maar die zakt weg in GC.
Met dat ik niet braafjes meedoe met Pogi kopman te houden maar voluit ga mss toch nog een klimmer? Qua GC Rubiooo? Of toch maar Zana?
(Te) lang vasthouden aan een plan maakt het soms moeilijket, ik dacht dat de keuze na en net voor deze etappe eenvoudig zou zijn voor dit team.
Heb je nog centjes over?
Aurélien --> Groves