Julian, hij maakt kans op de rit van morgen stel hij rijdt top 5 zijn al minstens 45 punten dan 50 voor superstrijdlust, bergklassement kan hij ook nog top 10 rijden en in het punten klassement rijd hij waarschijnlijk ook nog top 10
Twijfel voor mijn laatste transfer nog tussen Zana en Alaphillipe
Heb al de volledige top 8 van het AK + Milan, Merlier & Groves voor de laatste sprint.
Zana brengt nog 60 punten op voor 9e in het AK & witte trui 32 dus sowieso 92 punten + eventueel punten uit komende 2 ritten.
Alaphillipe wint mogelijks superstrijdlust (50) + eventueel punten uit komende 2 ritten en staat 5e in puntenklassement (25) en bergklassement (20) = 95 punten + ??
Niets zegt dat Zana stand houdt in het klassement. Hij heeft gisteren al een moeilijk moment gehad, wie zegt dat dat niet nog eens komt met echt zwaar tijdsverlies? Flipje zijn punten voor berg en puntenklassement zijn een zekerheid. Je kan, buiten via een straf, niet ineens minder punten hebben. In de ontsnapping zie je vaak dezelfde namen. Dat wil zeggen dat morgen en/of zaterdag Flipje in de ontsnapping zit. Het kan zijn dat die niet tot de finish draagt maar punten zal het opleveren.
Alaphilippe
Julian, hij maakt kans op de rit van morgen stel hij rijdt top 5 zijn al minstens 45 punten dan 50 voor superstrijdlust, bergklassement kan hij ook nog top 10 rijden en in het punten klassement rijd hij waarschijnlijk ook nog top 10
Ik kan ook gewoon geen posts meer maken, dus dan doe ik het maar hier als dat niet stoort...
Ik heb nog 2 transfers over:
Zana gaat er in voor morgen, alleen twijfel ik nog tussen Pithie en Lopez, die allebei geen goede indruk nalaten in deze Giro.
Voor mijn laatste transfer twijfel ik nog tussen Pellizzari en Steinhauser voor Florian Lipowitz.
Wat doe ik het best?
Zana erin, wie eruit??
Pithie (5M)
Juan Pedro Lopez (5M)
Steinhauser / Pellizzari
Steinhauser
Pellizzari
Twijfel voor mijn laatste transfer nog tussen Zana en Alaphillipe
Heb al de volledige top 8 van het AK + Milan, Merlier & Groves voor de laatste sprint.
Zana brengt nog 60 punten op voor 9e in het AK & witte trui 32 dus sowieso 92 punten + eventueel punten uit komende 2 ritten.
Alaphillipe wint mogelijks superstrijdlust (50) + eventueel punten uit komende 2 ritten en staat 5e in puntenklassement (25) en bergklassement (20) = 95 punten + ??
Pithie zal niks meer opleveren verwacht ik
heb nog 0.5M over dus kan beide nog inbrengen.
Of zijn er nog betere opties ?