Niet iedereen volgt de hype van de dag. Ik heb hem niet eens overwogen, ook niet voor 2 miljoen. Een dagje of twee goed rijden in Romandie betekend nog niet dat je een grote ronde van 3 weken kan volhouden.
Deze opmerking slaat nergens op, hij zou gewoon een goede ronde gereden hebben hoor en weet niet of jij een 2m hebt die meer punten pakt, zomaar 2e in Romandië is niet niets he. Eindigde ook al sterk in kleinere rittenkoersen vorig jaar
Normaal doe ik het niet, een goedkope renner vervangen maar nu twijfel ik toch, zo vroeg in de Giro. Heb nog 3M over, zou een transfer voor Schachmann een goed idee zijn?
100 % gelijk, ik heb zelf ook 1M bewust overgehouden en ga ze nu nodig hebben morgen of overmorgen om Girmay 1 op 1 te wisselen met een AK-man van 7M(8M dus met belasting).
Dat denk ik nu echt niet. 23 ppm is niet genoeg hoor. Want kijk; je hebt dus 100m budget dus stel dat je 23 ppm in het algemeen hebt dan heb je op het einde van de rit 2300 punten terwijl de winnaar ongeveer 8000 punten behaalde vorig jaar maar met de nieuwe puntentelling zal het iets beperkter zijn.
Daar heb je gelijk in, maar een 2m renner haalt doorgaans geen 20 ppm, tenzij hij eens onverwacht in een vlucht zit.
Het klopt dat Lipowitz veel meer punten had kunnen halen en dat had ook zo geweest, maar als je puur op data van vorige managers kijkt haalt je 2m renner minder punten. Dat wordt dan gecompenseerd door andere renners die veel meer scoren. Het is kort door de bocht als je stelt dat iedere renner 40ppm moet halen (om maar een getal te noemen). Pogacar gaat bvb (ik zeg maar iets) 750 punten scoren. Dat is 62,5 ppm, waardoor andere renners iets minder moeten scoren.
Merlier, Andersen, Bauhaus of Kooij wie nu er in na deze opgave of maakt het ni uit
ik heb noodgedwongen merlier en kooij erin gezet omdat woods en lipowitz opgeven
Maakt niet veel uit natuurlijk. Iedereen heeft Lipowitz, dus nu gewoon minder bustwijfels voor Iedereen.
Normaal doe ik het niet, een goedkope renner vervangen maar nu twijfel ik toch, zo vroeg in de Giro. Heb nog 3M over, zou een transfer voor Schachmann een goed idee zijn?
Bedankt voor de mededeling!
Al twee van de vier busplekken waar ik niet meer over moet nadenken..
Nu al uit? Pff. We hebben er ook veel aan gehad
Bedankt. Ik plak hem op de bus.
Bedankt voor de info
-> sporza
Vaste busklant rijker
Hoezo?