Zoals te horen in de Giro preview podcast van Lanterne Rouge, zou Arensman zowel vandaag als morgen tijd prijsgeven. Hij rijdt deze Giro volledig in dienst van Thomas.
Al die uren verspild aan PCS als een bezetene te doorzoeken om dan op een uiteindelijk triestig teampje uit te komen die de eerste klim van de Giro niet over kunnen. Een wederkerend verhaal voor mij in de wielermanager.
Niet getreurd, als je geluk hebt draaien ze meteen de knop om en gaan ze voor etappes/bergtrui. Als ze dat doen pakken ze in 95% van de gevallen nog veel meer punten dan voor het AK :)
Ja ,maar niet veel gezet in een team Ewen Costiou een klimmer van 21 van Arkea .Hou maar in het oog. Eerst was het Lipowitz een ex- biatleet dus een grote inhoud ,maar een heel goede R.V. Romandië . Die had ik na pogy als 2 de erin gezet.
Gewoon even een vraag: wie was vandaag de eerste onder de echte sprinters? (Tip:Vendrame is geen echte sprinter)
Zoals te horen in de Giro preview podcast van Lanterne Rouge, zou Arensman zowel vandaag als morgen tijd prijsgeven. Hij rijdt deze Giro volledig in dienst van Thomas.
Bron: papa Arensman
Snap niet dat mensen niet gewoon hun sprinters hebben gebankt
Je moet niet klagen over bankpunten als je niet eens over je opstelling nadenkt
Jupla. Schachman direct nooit gescoord voor 3 milj
Jammer van de 20 buspunten van Ganna, zag Merlier en Lund van mijn sprinters eerder teampunten pakken
Al die uren verspild aan PCS als een bezetene te doorzoeken om dan op een uiteindelijk triestig teampje uit te komen die de eerste klim van de Giro niet over kunnen. Een wederkerend verhaal voor mij in de wielermanager.
Dilemma's zijn niet mijn sterkste punt
OH mijn hart PELLIZZARI zat op de bus. Etappe een beetje verkeerd ingeschat haha
ik heb 4 renners in de top 10: Pogacar, Mauri, Tiberi en G
We vroegen ons af wie de nieuwe Lafay was, we hebben m. NARVAEZ
via welke site kan ik de giro live bekijken gratis.
Ja daar gaan al 2 AK mannen van mij
Arensman, Bardet en Plapp, Who's next?!
De maskers vallen af al bij de eerste ettape! Arensman, Bardet, VPP...
Romain bardet gelist
VPP vendrame en Woods van mijn team gelost. Wel goede renners van Soudal Quick step
Arensman gelost, iedereen die hem genomen heeft gejost 🤣
Ja ,maar niet veel gezet in een team Ewen Costiou een klimmer van 21 van Arkea .Hou maar in het oog. Eerst was het Lipowitz een ex- biatleet dus een grote inhoud ,maar een heel goede R.V. Romandië . Die had ik na pogy als 2 de erin gezet.
@Kannibalen van Ieper , Groves nu wel of niet meegenomen?
Wie is jullie kopman voor vandaag?
UAE controleert, Pogi hype