De bookies waren ook goed mis. Tiberi stond aan odd 8 om het jongerenklassement te winnen na die etappe 😆 terwijl die in mijn ogen nu favoriet is na vandaag
Klopt, ik denk dat ook. Hij ziet er mij de betere klimmer uit + een hele sterke tijdrijder, als je 6e finisht in een TT in een grote ronde ben je geen pannenkoek.
Arensman waarvan ik dacht dat die er door kwam kreeg het toch moeilijk, en zo hard werd er niet gereden. Ook wat barstjes bij Cian. O'connor en Tiberi sterk.VPP is de enige vluchter in mijn ploeg, dus dat is wel wat geluk hebben vandaag 😀
Dit zou zomaar eens een prettige dag kunnen worden voor iemand met beide gebroeders Paret Peintre in zijn team. :) Nu maar hopen voor mezelf dat bardet niet voor VPP finished
Nee, heb zelf niet veel vertrouwen in DSM renners, sinds dat Dumoulin de ploeg verliet voor Jumbo. Bardet was goed in LBL, maar vond hem niet geschikt voor mn team, omdat ik niet dacht dat zijn klassementsambities gingen helpen met punten scoren
Hopelijk doet het gasten zoals Zana niet twijfelen om te blijven rijden voor zijn 9e plaats in het AK aangezien dit nu niks meer waard is qua eindpunten.
Net nu ik DFM inbreng is het natuurlijk een etappe waar ze de vluchters laten gaan 🙄 Wat een ongelofelijke pech man. Etappe 8 zou voor de vlucht moeten geweest zijn. Na vandaag heeft het team van pog toch 4 rustdagen, ik snap het niet meer hoor ...
goh ja pech als je gokt moet je ook tegen je verlies kunnen. Was heel duidelijk dat er grote kans was dat het voor de vluchters ging zijn vandaag. En wie weet blijven er maar een handvol vooruit aan de finish.
Goh ja gokt ... De kans dat het vandaag een vlucht is en niet etappe 8 ligt volledig in de handen van UAE hoor. Het is elke keer 50/50. Het is dit minieme verschil tussen vlucht en niet vlucht tussen deze 2 etappes dat mij 150+ punten kost. Maarja idd, het hoort erbij
Uiteindelijk zal het niet veel uitmaken, daar je DFM toch beter neemt vanaf de ITT en Kooij geen punten meer scoort. Tenzij er iets met hem zou gebeuren natuurlijk.
Interessante statistiek ook wel. Betekent dit dat er misschien nog meer komen? Of dat het gewoon kenmerkend is voor de versmachting van UAE (en in mindere mate Lidl-Trek bij de heuvel/vlakke etappes)?
Zo lijkt het wel. Leuke namen waar ik wel wat punten in mijn minicompetitie mee kan scoren: Schachmann of VPP. Bardet heeft iedereen bij ons.Eerste twee ook de picks van de Engelse commentatoren van deze groep ;)
Trouwens waar zitten nu de mensen die zeiden dat Tiberi overrated was na Oropa ;) (terwijl hij gwn materiaalpech had)
Achteraf gezien was het wss toch slimmer om groves in te brengen met het uitvallen van Kooij ipv DFM.
Arensman waarvan ik dacht dat die er door kwam kreeg het toch moeilijk, en zo hard werd er niet gereden. Ook wat barstjes bij Cian. O'connor en Tiberi sterk. VPP is de enige vluchter in mijn ploeg, dus dat is wel wat geluk hebben vandaag 😀
Sheffield was heel sterk en dan nog met die tijdrit, ik twijfel
Dit zou zomaar eens een prettige dag kunnen worden voor iemand met beide gebroeders Paret Peintre in zijn team. :) Nu maar hopen voor mezelf dat bardet niet voor VPP finished
Lap op Steinhauser gegokt, twijfelde tussen hem en VPP als opvullertje voor de vlucht, weer de verkeerde gekozen vrees ik 😅.
virtual GC: https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2024/stage-10/live/virtual-gc
Bardet en Zana zullen zo'n grote sprong maken na vandaag 🔥
Net nu ik DFM inbreng is het natuurlijk een etappe waar ze de vluchters laten gaan 🙄 Wat een ongelofelijke pech man. Etappe 8 zou voor de vlucht moeten geweest zijn. Na vandaag heeft het team van pog toch 4 rustdagen, ik snap het niet meer hoor ...
Saaaaaaaiiiiii :p
Ik wil klassementsmannen zien bikkelen met Bardet en zonder Cian. Dikke vette punten rapen!
Denk dat het voor de vluchters zal zijn
hmm dan toch gewoon eens voor de vlucht?
Komop Zana !
Wint de vlucht of pogi?