De helft van de Visma ploeg al in de aanval. Amai die zijn gefrustreerd ;) Voor de rest verwacht ik dat deze rit nog saaier wordt dan Milaan-SanRemo.
Jammer van Merlier!
Dacht na al die mensen die merlier eruit gedaan hebben voor groves, check ik ga wat punten inhalen, helaas pindakaas dus.
Maarja terrecht wel.
Top 5 van de dag, Milan als kopman en alle leiderstruien. Momenteel ergens in de 700 hiermee zou ik toch moeten mee kunnen opschuiven..
Merlier, al de mensen die nu zeggen dat hij gedeclasseerd moet worden is omdat al die mensen het advies van 1 post hebben gevolgd waarin stond dat je merlier voor groves moest wisselen, pech
Wordt Merlier declasseerd? Hij zorgde ervoor dat Molano niet kon gaan
Ik heb Merlier en Molano. Benieuwd of het een staartje krijgt. Bon, alles mag als je niet Bling bent want die werd wel terug gezet.
Naar wat we al gezien hebben (zoals met Matthews), zou Merlier hiervoor teruggezet moeten worden.
Zou Merlier gedeklasseerd worden? Hij wijkt vrij duidelijk van zijn lijn af. Ik heb hem zelf wel nog in mijn team...
Die Lund Andersen heeft toch ook nog niks gedaan deze Giro!
Krijgt Jakobsen hiervoor een award ofzo, want hij doet het er toch om :p
Krijgen we dan toch eens een saaie etappe deze giro?!
Eindelijk, twerd tijd 😂
Ik krijg wat flashbacks naar de corona Giro, in mindere mate daar er sowieso al mindere 'kleppers' mee doen dit jaar imo.
Desondanks de etappes spannend zijn zit er iets minder plezier in de giromanager.
Milaan San Remo was toch een van de mooiste voorjaarskoersen naar mijn mening 🍕
Affini zegt dat er een virus in het peleton zit
Ben vergeten GROVES erin te brengen
Thomas morgen ziek 😁