Roel van Sint maartensdijk bewijst zn vorm en zit mee in de vlucht. Trentin werd niet genoemd, maar kan deze etappe wel aan denk ik. Paleni effent het pad voor Pithie.
Hij doet het zeker goed. Meestal als ik hem neem dan valt hij zwaar tegen. Maar vind het niet erg dat ik hem niet heb. Liever minder presteren en dat hij het zelf goed doet. Blijft toch een attractieve coureur.
Ik weet dat zo nog niet eigenlijk. Straks kan blijken dat ik verkeerd ben, maar als hij zo met zijn krachten woekert in het begin van etappes, zie ik hem niet dikwijls winnen. Nogmaals, straks kan blijken dat ik verkeerd ben, maar ik zie dit niet als een teken van groot zelfvertrouwen, eigenlijk.
Voor mij zal hij pas echt back zijn als hij eindelijk nog eens een koers wint. Hoewel ik het wel tof zou vinden om terug een Flip op topniveau in het peloton te hebben.
Wie kan er aan mij verklaren hoe Vendrame niet meezit? Zat de eerste 50km met elke aanval mee en als ze dan 3x bergop rijden met 15 man zit hij er niet bij? Vandaag was letterlijk de perfecte rit voor hem
zo'n renners nooit op de bus zetten lijkt mij. ik kreeg begot een hartaanval toen costiou samen met flipje ervan door ging in een sprintersrit omdat ik costiou op de bus had
Ik heb hem laten staan. Als er een grote groep vooruit blijft haalt Pogacar ook geen kopman punten. Als Pog toch wint dan heb ik gegokt en verloren. DRAAAAMAAAA ;)
Ik heb Pogacar ook maar weer gekozen als kopman, we hebben al een hele tijd niks meer van hem gezien, die zal zich wel verveeld hebben, hopelijk krijgt hij er zin in.
De enige 2 renners die me punten gingen opleveren vandaag zaten dus nog.op de bus.. balen!
Had Bauhaus nig op de bus gezet deze ochtend ipv scaroni, helaas heeft is het niet opgeslaan.
Ik denk dat het binnen is voor loulou meer dan 40 sec op 10 km in afdaling
De eerste vijf buspunten van het seizoen zijn binnen zo meteen. Merlier op de bank
Narvaez en Valgren opnieuw aan boord 👌
Derde groep wordt wss nog ingehaald door peloton, verdorie toch.
Heb niemand mee, alleen in d egrote groep Pithie mauri Ganna en Hirt
Nu gaat scaroni misschien eens punten pakken, zit em nog op de bank.
Dit wordt op scoregebied geen vette als die vlucht met haast vijftig man voorop blijft
Prime Alaphilippe is back jongens
Samenwerking in de grote kopgroep is niet optimaal, maar dadelijk op het volgende muurtje zal die groep wel uiteenvallen wellicht..(groep is te groot)
Wie kan er aan mij verklaren hoe Vendrame niet meezit? Zat de eerste 50km met elke aanval mee en als ze dan 3x bergop rijden met 15 man zit hij er niet bij? Vandaag was letterlijk de perfecte rit voor hem
Enkel Pithie, Piganzoli en JPL mee
Blijkbaar Jan Hirt nu ook mee, word geen rustdag op die manier voor het peleton
Wie piganzoli ook op de bank?... zit die eens mee
Dit wordt een ongelooflijke slechte dag als deze vlucht voorop blijft :o
Helemaal niemand mee en het peloton laat klaarblijkelijk lopen. :(
Flipke is mee. Zou dit gaan betekenen dat ze Mauri weer in een dienende rol schuiven?
Hier ook Pithie als kopman, normaal de snelste van een vluchtersgroep(je) en sprak van stijgende vorm. Vendrame zit ook in men team
Vandaag normaal voor de vlucht, perfecte etappe om eens zot te doen met je kopman.
Zelf Vendrame voor vandaag meegenomen, heeft zich gisteren gespaard ook dus ik verwacht er veel van!
Had Pithie als kopman maar last minute toch Pogacar gekozen. Moeilijke dag vind ik, dus gewoon op safe gespeeld.