Daar is hem Costiou.En morgen is hij er terug bij. Wat mij opvalt ,toen ik een darkhorse had in het begin van de giromanager ,lijkt me dat velen hem hebben..Dus mijn conclusie dat er vele bij zijn die gewoon copyright doen ,dit vind ik laag bij de grond .Je maakt een ploeg naar eigen smaak Je mag info vragen graag ,maar bij sommige gaat dat erover.
Wie op dit forum zit heeft tijd teveel. En als je tijd teveel hebt kan je ook de lijst van goedkope coureurs uitvogelen. Meestal brengen die renners niet veel op, behalve een paar uitzonderingen. Maar in deze Giro hebben we allemaal wel onze Costiou, Pellizzari of VPP. Ik zou er mij niet teveel in opjagen.
Je hebt hem altijd verzwegen, dus waar zit je nu over te zeiken? ;)
Al begrijp ik je punt volledig hoor!
Ik heb hem overigens niet, want ik geloofde niet in hem (foute inschatting, al brengen mijn gelijkwaardig kostende renners meer op, dus toch geen foute inschatting - al had ik z'n uitslag van vandaag niet verwacht).
Ik pleit trouwens al langer voor het bannen van RMT's of schreeuwerige posts van dark horses. Je kan wel discussiëren over onderwerpen en tactieken en over bepaalde renners, maar dark horses zomaar te grabbel gooien is gewoon dom. Dus in dat punt geef ik je absoluut gelijk!
Had nog een transfer gedaan om 13u40 aangezien er stond dat de tijd voor mijn team aan te passen verlengd was naar 14u. Ik ben vrij zeker dat ik op team opslaan heb geklikt maar nu blijkt dat die renner toch op de bus staat maar voor de rit van morgen is het wel in orde. Heeft nog iemand hier last van?
Was de laatste km's van de rit niet meer aan het volgen en keek net na de finish op Sporza. Ik was in spanning en dacht: zou Alaphilippe weer gewonnen zijn? Of was het misschien Scaroni, Pellizari of toch Costiou? Maar nee hoor, alweer de Sloveen..
Idd, bijna iedereen zei Costiou op de bus, maar het doel is eigenlijk je eigen mening volgen. Ben zeer blij dat ik dat gedaan heb en aangenaam verrast door Costiou en Pellizari vandaag.
Daar heb je een punt. Voor morgen gewoon weg hetzelfde team, andere kopman. Liever 10 buspunten van Milan en geprobeerd dan misschien veel meer buspunten en niet geprobeerd
GEDAAN met iemand anders gokken. Die roze doet geen moeite en rijdt schijnbaar per ongeluk iedereen er af vanuit het zadel. Moest hij 'inhouden' valt hij gewoon omver van zen fiets lijkt het wel.
Nee serieus, hij pakt gewoon wat hij kan. Niks mis mee toch, als hij overduidelijk de beste is. Hij kan moeilijk een km voor de finish afstappen voor een espresso of een latte.
Volgens mij neemt het peloton hem dat ook niet kwalijk. En bovendien, wat gaan ze doen he. Hem eraf rijden gaat niet lukken.
Magnus Sheffield wederom gevallen. Ik vrees dat we van de pechvogel van deze Giro buiten een opgave niet veel meer hoeven te verwachten. Hopelijk neemt hij nog deel aan de Tour.
Heb om 8u Geschke en Quintana in gebracht omdat ik dan niet meer aan mn gsm kan door school. Wat zie ik als ik om 12u sporza open, Rit ingekort. Q voor niets dus. Echt teleurgesteld eigenlijk...
Jup heeft nu al 209 punten. Die 50 punten superstrijdlust kan je al bijna met potlood aankruisen, das al evenveel dan iemand die 10de staat algemeen of 2/3e berg..
Daar is hem Costiou.En morgen is hij er terug bij. Wat mij opvalt ,toen ik een darkhorse had in het begin van de giromanager ,lijkt me dat velen hem hebben..Dus mijn conclusie dat er vele bij zijn die gewoon copyright doen ,dit vind ik laag bij de grond .Je maakt een ploeg naar eigen smaak Je mag info vragen graag ,maar bij sommige gaat dat erover.
Had nog een transfer gedaan om 13u40 aangezien er stond dat de tijd voor mijn team aan te passen verlengd was naar 14u. Ik ben vrij zeker dat ik op team opslaan heb geklikt maar nu blijkt dat die renner toch op de bus staat maar voor de rit van morgen is het wel in orde. Heeft nog iemand hier last van?
Nog iemand een hekel aan de stijl van DFM?
Ok. Damn. Deze man is echt niet normaal meer
Ben zo blij dat ik Milan gebankt heb ipv Costiou terwijl bijna iedereen Costiou aanrade om op de bus te zetten van mij team.
GEDAAN met iemand anders gokken. Die roze doet geen moeite en rijdt schijnbaar per ongeluk iedereen er af vanuit het zadel. Moest hij 'inhouden' valt hij gewoon omver van zen fiets lijkt het wel.
Costiou op de bus...
heeft iemand rubio gezien
Rip pellizari op de bank....
Pogacar mag ook de kpgroep is een keer laten winnen. Gaat later tegen hem worden gebruikt
Bardet lost
Sanchez gaat achter flip, is dit voor Rubio/Quintana of voor eigen rekening?
Je kan het toch niet menen dat ze die alaphilippe weer niet gaan pakken ...
Magnus Sheffield wederom gevallen. Ik vrees dat we van de pechvogel van deze Giro buiten een opgave niet veel meer hoeven te verwachten. Hopelijk neemt hij nog deel aan de Tour.
Opgave Julius Van den Berg
ziet er goed uit voor AK mannen ?
Heb om 8u Geschke en Quintana in gebracht omdat ik dan niet meer aan mn gsm kan door school. Wat zie ik als ik om 12u sporza open, Rit ingekort. Q voor niets dus. Echt teleurgesteld eigenlijk...
Alaphilippe is echt back, holyshit voelt zo nice om dit te zien
Benjamin Thomas (Cofidis) DNF
Nu gaan ze vliegen getankt bij ESSO.Wat een reclame ,Nu gaat het Espresso naar de finish