In de voorlaatste echte bergetappe trekt het peloton over vier Dolomieten. Evenaart Pogi het record van Merckx of gunt hij één van de vluchters een glaasje prosecco?
Zonde dat Connor VPP niet van aan de start vrij liet. Connor zijn uitslag er zou er met de steun van APP en Baudin niet anders uit hebben gezien.
Heb via het wel via pc moeten volgen op het werk dus kan zijn dat het er op de beelden anders uitzag en hij hem wel nodig had. Zaten zijn broer en Baudin nog in steun?
Geshscke is nu ook niet bepaald een renner die vaak top 10 is, hij vooral iemand die onderweg sprokkelt.. wielermanagergewijs is hij ook nie echt ideale man, want geen afmaker
Denken jullie dat Pellizari top 10 zou willen rijden vandaag aangezien er nog een hoop punten net voor en aan de finish kunnen geraapt worden. Of zal hij zich rustig houden daar?
Momenteel heb ik thuis m'n eigen kleine studio ingericht, maar ik ben op zoek naar een geschikte locatie om ook passanten aan te trekken (ik woon nogal landelijk) en moet voorlopig enkel met mond aan mond reclame werken. Maar moeilijk om iets deftig te vinden.
Zeer mooie punten idd. Heb hem niet echt veel zien passeren, heb hem genomen omdat hij vernoemd was in een artikel over de mogelijke relevaties dit jaar met oa. hem en Piganzoli en Costiou. Blij dat ik P heb gekozen, heeft mij aangenaam verrast!
Pellizari en piganzoli zijn gelukkig niet teveel vernoemd geweestw maar waren voor degene die tour of thé alps gezien hadden echt wel pareltjes te noemen :)
Helemaal akkoord, wel jammer dat ik ook Lopez meenam uit TOTA, bah nog eentje voor op de zwarte lijst hahaha, Tiberi toch ook wel meegenomen wat anders mss niet het geval was dus wel een leerrijke ronde :)
(hiernaast ook altijd handig om de resultaten van de ronde van de toekomst te checken, dan kon je die 2 Italianen ook al vinden)
David Dekker DNF. Met het profiel van deze etappe en het verschroeiende tempo waarmee UAE het peloton dirigeert, zal dit waarschijnlijk niet de enige sprinter zijn die vandaag opgeeft.
Jah 0 mensen in mijn ploeg die in de ontsnapping zitten, was aan het rekenen op piganzoli en Storer, heb piganzoli zelf als kopman gezet, die steinhauser quintana alaf en pelizzari gaan weer veel punten pakken
Is die Groves nu 20 minuten voor de andere sprinters binnen? Raar?
met het tijdsverlies van O'connor lijkt het podium nu definitief vast te liggen
Iemand volledige top 8? Ik enkel 2 t.e.m. 8 en Pogacar kopman
Geschke jongen toch, ben er eig niets mee. Nu kan ie opeens niet meer mee.
Mooi hoor voor Steinhauser!
Cmon steinhauser!wordt nog leuke strijd voor 2de plek bergtrui zo
toch wel een beeld dat de etappe samenvat: Pogi dat aan Bardet vraagt wat het plan is
Iemand een idee hoever Merlier al achter zit?
Unpopular opinion: hoewel ze alle twee een compleet verschillend profiel hebben, vind ik op dit moment Amanuel Ghebreigzabhier beter dan Biniam Girmay
Tussendoortje
Denken jullie dat Pellizari top 10 zou willen rijden vandaag aangezien er nog een hoop punten net voor en aan de finish kunnen geraapt worden. Of zal hij zich rustig houden daar?
ik snap niets van de tactiek van dsm... eerst alle knechten opgesoupeerd en vervolgens zet bardet zich terug in het groepje. Jullie een idee?
En nu... nieuwe ontsnapping dan maar?
Misschien kan Pogi de volgende keer gewoon in de ontsnapping mee rijden :P
(Ja, ik weet dat het vooral aan DSM ligt, maar UAE liet ook niet zo heel veel ruimte).
40 seconden. Het zal toch niet weer voor Pogimans zijn zeker?
Die Pellizzari gaat me mooie punten opleveren als hij dit door trekt. Weet niet wie mij hem heeft aangeraden op dit forum, maar was een goede tip.
Pogacar kan vandaag inderdaad het record van Merckx evenaren. Dat zijn zes ritzeges in de Giro van 1973.
waarom trekt DSM nu, Bardet lanceren ?
David Dekker DNF. Met het profiel van deze etappe en het verschroeiende tempo waarmee UAE het peloton dirigeert, zal dit waarschijnlijk niet de enige sprinter zijn die vandaag opgeeft.
Zo lang Frigo geen punten pakt vandaag is het goed😉
Grote groep probeert te ontsnappen
Jah 0 mensen in mijn ploeg die in de ontsnapping zitten, was aan het rekenen op piganzoli en Storer, heb piganzoli zelf als kopman gezet, die steinhauser quintana alaf en pelizzari gaan weer veel punten pakken