Nee,nog niet.Ik begrijp INEOS niet, niks geprobeerd .Alles voor morgen,dus pogacar wint morgen met 2 tot 3 min verschil en wint de Giro met 10 min verschil.
Het was een strijd op 2 fronten dat kan je toch verwachten : aanval is de beste verdediging. Ik weet ook pogacar is outstandig niks aan te doen maar als lammetjes naar de slachtbank brengen is ook geen optie .Al goed dat we hem hebben anders was het saaie bedoening geweest.De reborn van Flipje vind ik fantastisch.Steinhauser is de verrassing van de Giro.
Het is al eerder gezegd maar als Pogacar vertrekt dan durft niemand van de groten te volgen uit angst om de 2e plek te verliezen. Hetzelfde zie je bij Vanderpoel wanneer Van Aert er niet bij is. Poef, 2e zal ook wel lekker zijn. Jammer voor de toeschouwer.
Dan ligt het echt gewoon aan je zichzelf als dit bewust was, dit was een typische Vendrame etappe (lastige vluchtetappe voor punchers), zou dan nog eerder een type Rubio op de bus zetten
Was ook wel zijn eigen schuld door meermaals te tonen dat hij de beste benen had. Als je wilt dat de rest meewerkt moet je ze het gevoel geven dat ze kans maken om te winnen
Sjasfriet zijn opmerking is toch terecht, hoor. Je moet het eerste bericht nog eens lezen waar je op reageert. Het gaat over iemand die Rubio er in bracht voor Vendrame. Op zich is er niets mis met die transfer. Vendrame zal er door meerderen uitgeknikkerd zijn door zijn tegenvallende resultaten en Rubio is er door velen ingezet.
Ik ben vrij zeker dat Sjasfriet niet gereageerd zou hebben als je die opmerking geeft aan iemand die Vendrame op de bus gezet heeft vandaag ipv hem enkele dagen eerder getransfereerd heeft.
Op de bus zetten of transfereren in rit 15 of 16, komt op hetzelfde neer, ik bedoel daarmee dat je dit als manager van je ploeg zelf beslist. Opgaves, ziektes, enz… daar kan je niet aan doen en kan je eens een minder resultaat door hebben. Ik doe het idd heel goed, top 40 algemeen. Maar ik kan het minder goed vinden met mensen die hier vanalles roepen dat op niets slaat, dus waarschijnlijk zal je geen last meer hebben van mij de komende edities, er valt hier weinig te rapen 😉
Ik Pogacar als kopman voor de veiligheid en vendrame en steinhauser, op de rit waar ik een redelijk verlies had verwacht heb ik verschrikkelijk veel chance en ben ik zelfs de hamer 😂.
Nee,nog niet.Ik begrijp INEOS niet, niks geprobeerd .Alles voor morgen,dus pogacar wint morgen met 2 tot 3 min verschil en wint de Giro met 10 min verschil.
Zijn de ptn van etappe 19 al geupdate bij jullie?
Had toch voor Steinhauser moeten kiezen ipv Pellizari, maar ja achteraf…
Ik heb 4 Decathloners in mijn ploeg, behalve die die vandaag won🤣🤣 🤣
Storer en de oudste Parket Peintre mogen morgen eens uit hun kot komen. Allahflip vanmorgen pas ingebracht.
Bedankt VENDRAME voor de 20 ploegmaatpunten,mijn record 👍
wie heeft de strijdlust gewonnen ?
Vendrame doet het dan toch ik had de hoop gelukkig niet opgegeven 😅.
Ik had even schrik dat dit arensman weer tijd ging kosten
Drop een like als je niemand in de vlucht had 🫣
Die Narvaez toch weer 4e. Op voorhand had ik hem een ereplaats gegeven, maar hij scoort beter dan een hele rij sprinters.
Spijtig da iedereen naar Julian kijkt, laten al het werk aan hem, en nu hebben zij ook niks
Had hem voor rit 15 eruit gehaald voor Rubio omdat hij niks presteerde, maar echt niks ni eens een top 10 maar wint wel een rit
Vendrame tovert opeens zijn vorm boven. Hebben we de hele giro niet gezien haha. Wel leuk want ik heb hem in de ploeg
Wat doen die achtervolgers, LouLou valt aan met Narvaez en hij neemt ni over
Narvaez kopman gezet, maar Vendrame toch ook nog in de ploeg gehouden gelukkig 🙂
1 aanval van de achtervolgers kan genoeg zijn
Amai, gaat ie het doen 😆? Toch kopman moet maken...
Like dit als je Vendrame op je bank hebt gezet of hebt verkocht zoals mij, en je nu een kut gevoel hebt, terwijl hij al de hele Giro niks doet...😤
Vendrame slaat een gaatje op flip en co. Moet zich wel goed voelen waarschijnlijk
Gisteren Pellizzari erin gezet ipv Steinhauser…
wie wint er denken jullie?