Gaat Pogi revanche nemen na gisteren of denkt hij dat het goed is zo en krijgen vluchters een kans?
Een ding is zeker: als je vandaag je sprinters opstelt en nadien klaagt over buspunten pak je het niet op de juiste manier aan ;)
Discussieer hier mee over de 2de etappe van deze Giro d'Italia.
Wie wint de strijdlust van rit 2 ?
Weinig info over te vinden
Top 3 vandaag en lipowitz maakt zān geld al waard. Momenteel in geen enkele klassement renner vertrouwen. Enkel Thomas stabiel naar podium op eigen tempo en met tts denk ik. Morgen Merlier of Milan kopman, nog eens een nachtje over slapen.
DFM wordt vermoedelijk mijn eerste transfer na rit 6. Zie dan wel welke sprinter er in de komende ritten tegenvalt. En iets later Uijtdebroeks. Voor de rest wel vrij tevreden over mijn team.
Met pogi martinez thomas lipo en storer toch blij dat mijn klimteam presteerd, alleen bardet en tiberi, maja die hebben pickrate van heel veel en kunnen voor aanval gaan nu.. verder een goeie sheffield en ganna in me team gezien.. allaphillpe had ik vandaag nie verwacht dus tevreden
Die Prosecco doet mij altijd terugdenken aan die keer dat Girmay zijn oog bijna kwijt was š
Denk dat velen OāConnor en Bardet hebben die toch wel teleurstelden vandaag maar via ritjes een sprong kunnen maken in het klassement ook nog. In het ideaal scenario had ik dus niet die 2, maar Cian en DFM.
Blij dat Tiberi in rit 2 al meteen mijn wantrouwen bevestigd. Meest overroepen renner ever. Nog nooit een goed klassement gereden en nu zou hij opeens top 5 kandidaat zijn?
Zou je nu arensman er wel uit doen of toch nog houden?
Rubioo š
Als er al zouden zijn die fiorelli voor hun sprintteam namen: die zullen ook vloeken.
Zana wint en pakt roze
Tuurlijk , dit ligt hem nog beter langere beklimming.