Klopt volledig, Jakobsen heeft in een Giro als deze (waar er dikwijls nog een heuveltje ligt op het einde) maar enkele kansen over om aan sprinten te komen, terwijl Lund Andresen in Turkije liet zien dat hij in goede vorm is. Hij was trouwens vandaag ook alert mee in de ontsnapping met bijna alle topsprinters.
Voor de geรฏnteresseerden, de strijdlust gaat naar Fiorelli, Merlier, Milan of Edward Planckaert. Stemmen kan tot 19u. Kans bestaat dus dat we allemaal nog 10 extra punten pakken.
Milan is garantie op top 5 en Merlier durft nog al eens uitbollen als het hem niet zint (al wil hij voor de puntentrui gaan dus nu mss niet), en trouwens over die 5 punten verschil moet je nu niet wakker liggen als je ook Merlier hebt ๐ .
Verkeerde kopman gekozen. Dat kan rap veel punten kosten als ge paar keer fout zit. Dju. Girmay durfde ik niet nemen in mijn ploeg maar rijdt toch beter dan initieel gedacht. Benieuwd naar de komende sprinten
Ik had Thomas last minuten in m'n team gezet omdat ik dacht: stel dat pogi iets tegenkomt dan heeft hij t roze. Heeft dat me een hoop stress bespaart de laatste km's :p
Tevreden met Girmay zijn sprint in het wiel van Merlier. Getwijfeld tussen Girmay en Groves, maar toch Bini genomen, die nog wat recht heeft/had te zetten van 2 jaar geleden.
Akkoord, ik had hem initieel ook maar toen zag ik dat hij eigenlijk nog nooit een resultaat heeft gereden op WT niveau. Maar dat betekent niet dat hij geen potentieel had, jammer voor de mensen die hem hadden. Ik denk dat Tobias Lund de enige is waar je nog veel punten van mag verwachten binnen de 3m prijscategorie. Maar transfers spaar je waarschijnlijk beter voor de grotere namen en klassementsmannen.
tis nu vollebak koers, een aantal AK mannen verrast. Maar wrs komt alles uiteindelijk terug samen en gaan de niet kijkers geen idee hebben wat er gebeurd is ๐
interessante wending nu om te kijken, tussensprint heeft geleid tot een kopgroep van een man of 30 waarbij de meeste sprinters zitten. 1min40 voor nu en niet veel ploegen in peloton die dit gaan willen dichtrijden
Opgave Simon Carr, je ziet maar ook geluk moet je hebben bij het maken van je ploeg .Ik heb op het laatste vrijdagavond. storer erin gezet .
Slecht teken voor als er zelf mensen Jakobsen genomen hadden; gelost en P130 in de op 2 na "makkelijkste rit" qua hoogtemeters
Voor de geรฏnteresseerden, de strijdlust gaat naar Fiorelli, Merlier, Milan of Edward Planckaert. Stemmen kan tot 19u. Kans bestaat dus dat we allemaal nog 10 extra punten pakken.
https://www.giroditalia.it/en/combattivo-hipro/
De leatoud had ook merlier als kopman, idem voor Sporza.
En toch koos ik milan :)
Ik heb Merlier niet maar je weet dat die heel vaak wint in de eerste massasprint #allforcameron
Wie Groves zo aanprees zal nu wel balen denk ik.
Niet dat ik moet lachen hoor, want ik heb zaterdagochtend Schachmann en Andresen er nog uit gekickt. Behoorden beiden tot mijn eerste 5 clicks ๐.
Verkeerde kopman gekozen. Dat kan rap veel punten kosten als ge paar keer fout zit. Dju. Girmay durfde ik niet nemen in mijn ploeg maar rijdt toch beter dan initieel gedacht. Benieuwd naar de komende sprinten
mijn giromanager nu al na kloten. ksta al meer dan 300 punten achter op mn competitiegenoot
Merlier als kopman
Waar zat Bauhaus zelf?
Ik durf in ieder geval geen klassementsmannen meer bus zetten, met die late aanval (niet gezien maar las het op Sporza)
Kooij als kopman gezet...
Amai Biermans, die had ik hier niet verwacht. 3e?
Merlier!!
Waarom zit Ineos voorraan met 4 man? Sprint voor Ganna?
Dus alleen Gesink, Dunbar en Carr hebben tot nu toe opgegeven?
Opgave carr :o
tis nu vollebak koers, een aantal AK mannen verrast. Maar wrs komt alles uiteindelijk terug samen en gaan de niet kijkers geen idee hebben wat er gebeurd is ๐
interessante wending nu om te kijken, tussensprint heeft geleid tot een kopgroep van een man of 30 waarbij de meeste sprinters zitten. 1min40 voor nu en niet veel ploegen in peloton die dit gaan willen dichtrijden